התמיכה הריצה פקודה שלאחריה המחשב אינו עולה ומסרבת לתקנו |
נושא התלונה: |
יום חמישי 08 אפריל 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביקשתי לעבור במסגרת מבצע מ ADSL להוט.
הטכנאי של הוט לא הצליח להתחבר דרך החייגן ובתמיכה של ברק בגלל שלטענתו היו לי שני פורטים חסומים במחשב. הוא הציע להריץ פקודה שתתקן המצב אבל לטענתו יכולה לפגוע במערכת ההפעלה. סירבתי להצעה. למחרת התקשרתי ונציג אחר של תמיכה הריץ פקודת NETSH W R ולאחריה כשעשיתי RESTAR T המחשב לא עלה. מאז, בשיחות טלפון רבות לברק האם מרבים להכיר באחריות וטוענים שאני אישרתי ההרצה/שהפקודה לא פוגעת במחשב ועוד. כשאמרתי להם שאני אמנם אתקן על חשבוני את הנזק, אבל אני לא מוכנה לעבוד איתם יותר הם אמרו לי שיש לי התחייבות לשנה.
בנוסף השירות המזעזע, הוויכוחים עם כל נציג מחדש, עד שהעבירו אלי מנהל, ולמרות שביקשתי להגיש תלונה. בינתיים, אין לי מחשב, אז אני גם לא גולשת.
|
בזבוז זמן +אובדן תוכן במחשב |
סוג הנזק : |
עלות התיקון + פיצוי על התוכן |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|