פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנ"ל מחיבים אןתי בתשלום שירותי אינרנט שלא סיפקו לי ומאימים שינקטו בצעדים משפטים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏21 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
מרכז אומגה, מת"מ חיפה,31905 כתובת:
מחלקת שרות לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בסביבות ה12 למרץ השנה הזמנתי שירות אינטרנט וטלפון מ 013 אבל כיוון שלא היתה תשתית לאינרנט הטכנאי של 013 שבא ב16 למרץ להתקין את האינרנט לא עשה דבר . מכיוון שנציג השירות של 013 לא עשה דבר בקשר לחשתית ביטלתי את השירות שלהם.
התקשרתי לבזק ותוך יומיים היה לי תשתית ואינטרנט מבזק.
נציגת שירות 013 שאלה אותי למה אני מבטלת את השירות ועניתי לה שאין תשתית לאינטרנט היא השיבה לי שהיא תבדוק בבזק ואם אכן אין תשתית היא תבטל את השירות. מכאן ואילך עובדי 013 החלו להציק לי ושאלו למה ביטלתי את השירות , ניסיונתי להסביר הביאו לעוד הטרדות עד שנמאס לי ואמרתי לטכנאי שהתקשר אלי שיפסיקו לבלבל את המוח.
אני רוצה לציין שאני חולה במחלה כרונית מתקדמת וקשה לי לדבר זמן רב בטלפון.
אחרי בערך שבוע התקשרו אלי מ013 ואמרו שפקודת קבע לתשלום נדחתה ע"י הבנק.
לא היה לי ימושג במה מדובר ואמרתי לה שתשלח פקודת קבע חדשה,
כשקיבלתי הדרישה לתשלום נוכחתי ישמדובר ב 013 , כשהתקשרתי למחלקת שרות הלקוחות בחיפה נאמר לי שלא ביטלחי את שרות האינטרנט, ושאני התחיבתי לשנה והם הספקים שלי. כל נסיונותי להוכיח שהם שוגים נפלו על אוזניים ערלות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיוכיחו שהטכנאי שלהם חיבר אותי לאינטרנט, ושיעזבו אותי במנוחה. פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה