פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק לפני תום החוזה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
. בתאריך 14.5.2009 רכשתי בחברת Netvision חבלת גלישה למשך שנה.

2. בתחילת אפריל שמתי לב שבחשבונית מופיע חודש 07 כתאריך סיום החוזה

3. פניתי לשרות לקוחות של החברה אבל נציגה הסבירה לי שיש פה טעות מצד החברה אבל "אין מה לעשות : החוזה שלי מסתיים אחרי 14 חודשים "

4. אחרי שפניתי בכתב דרך אתר החברה בבקשה לסיים את חבילת הגלישה שלי בתאריך המקורי כלומר ב14.5.2010 ,הנציגה שחזרה אלי נתנה לי מספר פניה ואמרה להתקשר כמה ימים לפני התאריך כדי להתנתק סופית.

5. אלה שב29.07.2010 לא הצלחתי להתחבר לאינטרנט ובשרות לקוחות הסברו לי כי שבגלל שפניתי ובקשתי לסיים את החוזה הם החליטו לנתק איתי שבועיים לפני כי "לא הצליחו ליצור איתי קשר".אם אני רוצה אינטרנט יש לעשות מנוי חדש לשנה .

6. הנציג הראשון שדיברתי איתו עוד ניסה למצוא פיתרונות "יצירתיים " כמו מנוי בחינם למשך שבועיים אבל השיחה התנתקה .הנציג השני ששמו ויקטור מצוות רחלי פשוט תקף אותי מילולית, לא רצה למצוא שוב פיתרון ואמר שאני בקשתי להתנתק לפני שבעיים והחברה בטוב ליבה נתנה לי עוד שבעיים לגלוש.אם הייתי אונה לשיחה של נציגה דנה שכנראה קבלה החלטה לנתק אותי לא הייתה שום בעיתי .חשוב לציין שאותה דנה לא השאירה שוב הודעה ,לא שחלה SMS או מייל.
בזבוג זמן סוג הנזק :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה