הטעיית לקוח ואי מסירת פרטים |
נושא התלונה: |
יום חמישי 09 יולי 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני מספר חודשים נציג טלפוני יצר קשר עם אימי בנוגע להתחברות ל 013.
אימי, אישה מבוגרת, לא ידעה כי העברת פרטי כרטיס האשראי מכניסה אותה לתקופת התחייבות (דבר שהנציג הטלפוני לא טרח להודיע), וכי לא ניתן לבטל את תקופת ההתחייבות (שוב, דבר אותו הנציג העלים).
כשאני (בנה) חזרתי הביתה, אימי מסרה לי כי היא התחברה ל 013, אך מיד התקשרתי ל 013 ואמרתי להם כי אנו מחוברים כרגע ל 012, ואני צפוי להתחבר לאינטרנט חינם מטעם העבודה.
מיותר לציין כי ב 013 לא הקשיבו לבקשתי לבטל את המנוי, אף על פי שלא השתמשנו בשירותיהם ולו לדקה.
הדבר היחידי שהם היו מוכנים לעשות זה להקפיא את החשבון לעוד מספר חודשים.
ברצוני להוסיף כי אימי אישה מבוגרת, ואני מנהל את כל העניינים העסקיים בבית, וכי אימי ביצעה עיסקה זו מבלי לדעת את כל ההשלכות של מעשיה. מנהלת השירות ב 013 הסכימה איתי כי זהו מצב לא צודק, אך היא אמרה כי לא ניתן לבטל את השירות.
אבקש את עזרתכם בנושא, איני רוצה לשלם סתם על שירות שאין לי בו צורך או שימוש.
ברצוני להוסיף ולומר שהמנהלים ניסו "לסגור" איתי עסקאות כדי לשלם סכום חלקי ולסיים את העניין, ותוך כדי השיחה הבנתי כי חוייבתי על שלושה חודשים, פברואר עד אפריל.
אבקש את עזרתכם בנושא, אני מרגיש כי קיים חוסר צדק משווע וכי אין אוזן קשבת לבקשתי.
|
כספי |
סוג הנזק : |
ביטול המנוי בחברה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|