חיוב חשבון לא תקין |
נושא התלונה: |
יום ראשון 02 מאי 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לכבוד צוות צרכנות הוגנת
שלום רב,
תאור הבעיה כולל לו"ז:
בתאריך 2/5/10 חב' "012" חייבה את חשבוני בסך של 321.9 ש"ח כש 226.48 ש"ח מועברים ישירות לחב' "013".
מחלקת שרות לקוחות "012" הסבירה שתשלום זה לא נגבה על ידה אלה הועבר ישרות לחב' "013" ולהארכתה זהו תשלום בגין לקוח מזדמן.
ב 2/5/10 פניתי לבח' "013" ולאחר המתנה של כ 50 דקות נתבקשתי על ידי מענה אנושי להשאיר מס' טל'/נייד ויחזרו אלי תוך 24 שעות, ביקשתי לשוחח עם מנהל - נאמר לי שעלי לשלוח בקשה במייל והמתנה של 72 שעות ואכן שלחתי בקשה בהתאם לכתובת המייל שקבלתי.
ב 3/5 קיבלתי שיחה טל' ממלקת שרות לקוחות "013" הטוענת:
1. לא התקבל מייל.
2. לעולם לא חויבתי בסכום המוזכר לעייל.
3. עלי לשלוח פקס עם פרוט החוב לפקס 073-7017422 ,
4, איני לקוח מזדמן.
5. סרבה בכל תןקף להעביר אותי לדרג גבוה יותר אבל שידרה בקשה ויחזרו אלי תוך 72 שעות.
ברצוני לצייף שלפני חודשיים חב' " 013" חייבה את חשבוני בסכום כמעט זהה על אותה טענה "לקוח מזדמן" בלית ברירה שילמתי חוב זה.
נכון להיום 6/5/10
חב' "013" לא התייחסה לא למייל , לא לפקס ובטח לא לשיחה שהתקיימה עם שרות לקוחות.
פנייה לשרות לקוחות "013" הינו סיוט שאין דוגמאתו: ייבוש הלקוח על הקו, לאחר מכן מענה אנושי המבקש להשאיר פרטים ויחזרו אליו תוך 24 שעות והגרוע מכל רק למיוחסים יש גישה למנהל ...
שאלותי:
איך ניתן לזכות את חשבוני?
האם לאור מקרה אני יכול להתנתק מ"013" כשאני מחוייב אליהם עד סוף השנה?
תודה מראש
אשר אוחייון
054-6494567
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|