פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב של לקוח עבור שירות שלא ניתן נושא התלונה:
פרקר דניס שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
רח. המלאכה 15 , פארק סיבל , ראש העין כתובת:
תיאור הבעיה:
אני דניס פרקר , ת.ז. 320456007 גר ברחוב אורלוב 42 בפתח-תקווה , לקוח בעבר של חברת 013 BARAK NETVISION מבקש לשלם במיידי 10000 ש"ח שמגיע לי על פי חוק של הגנת הצרכן מ שנת 1981 כי נגרם לי נזק כספי ונפשי על ידי חברה.
אני פניתי בעבר מספר פעמיים גם באופן טלפוני וגם שלחתי פקס וגם שלחתי מכתב רשום לחברה 013 NETVISION BARAK עם בקשה לבטל כל השירותים בכל המנויים שלי וכל המספרי לקוחות .אחרי זמן רב -עבר כי שנה -אני עדיין ממשיך לקבל חשבוניות על שירותים שאני ביקשתי לבטל.
כשה היום אני מחייג לחו"ל דרך ספק 013 אני לא מקבל שום שירות + לא מקבל את היעד מבוקש למרות שדבר היחידי שאני ממשיך לקבל זה חשבוניות.
נגרם לי נזק כספי ונופשי וסכום של 10000 ש"ח אני חושב לנכון שמגיע לי על פי חוק. במידע ולא יקבל את הסכום הדורש מחברה יעלץ להוסיף לתוך התביעה שכ"ת של עו"ד כי 5000 ש"ח בשלב התחלתי ונזק כספי כי 500 ש"ח ובנוסף עוגמת נפש כי 10000 ש"ח בנוסף לכל הטירטור הזה שאני עברתי בשנתיים וחצי אחרונים.
פניה זוט נשלחת לפני הגשה תביעה לבית משפת שכוללת גם תביעה ייצוגית.
עותק נשלח למשרדו של עו"ד רן אורן , משרד התקשורת - מחלקת פניות הציבור ,המועצה הישראלית לצרכנות – מחלקת פניות הציבור ולאמון הציבור לקידום הגינות בעסקים - מחלקת פניות
"צרכנות הוגנת" - פניות הציבור  .
בתודה רבה ,
דניס פרקר
9/05/2010
כספי סוג הנזק :
תשלום במיידי פיצוי של 10000 ש"ח פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה