פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים ללא קבלת שירות - שיחות לחו"ל (ארה"ב) נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
התקשרנו עם חברת 013 באוקטובר 2007 לשיחות בחו"ל, לא נאמר לנו כי השירות הינו חודשי ולא יפסק גם לאחר קבלת השירות, בתחילת 2009 התקשרתי ל-013 וביקשתי לנתק אותי מן השירות כיוון שאני לא משתמשת עוד בשירותם והם ניסו לשכנעי להישאר ואף שאלו אותיה מדוע להתנתק...למרות רצוני להתנתק בפועל לא נותקתי,לאורך כל תקופת המנוי לא הגיעו חשבוניות מסודרות אלא תמיד חשבונות רטרואקטיבים פעם חצי שנה ופעם 3 חודשים, . פנינו אליהם שוב באפריל ובמאי 2010 והם לא מוכנים לזכותנו רטרואקטיבית בטענה שכל פנייה שלנו מתועדת והם לא רואים פנייה מ-2007 ,...דבר תמוה שכן שיחותיי עם נציגותיהן באפריל ובמאי לא מתועדות..כך שאינני יודעת על מה הם מסתמכים. בשורה התחתונה הם גובים מאיתנו כספים כשלוש שנים ללא שאנו משתמשים בשירותם - גניבה לשמה.
הסברתי לנציג שזה בלתי נסבל ולא ניתן להשיגם היו ימים שחיכינו על הקו 50 דקות שלא נאמר לנו אפילו מיקומנו בתור..לטענתו זה הגיוני שנמתין את זמן ההמתנה וזה הגיוני שיחייבו אותנו למרות שלא השתמשנו בשירותם.
בזבוז זמן במרדף אחריהם סוג הנזק :
החזר כספי רטרואקטיבי פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה