פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך חיובים על אף שבוטל המנוי שלי - פעם שלישית. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני למעלה מארבע שנים הצטרפתי לשיחות שירות לחול של חברת בעעע-רק 013 למסלול ללא דמי מנוי. לאחר מספר חודשים הפסקתי להתקשר דרך החברה כי מתחרים הציעו מסלולים אטרקיטיביים יותר. כעבור כשנה התחלתי לקבל חיובים חודשיים בכרטיס האשראי. כשהתקשרתי לברר נאמר לי שהיתה טעות , שאזוכה ושהמנוי יבוטל. כעבור כמה חודשים -שוב הופיעו חיובים. פניתי שוב לחברה, הנציגה אמרה שהיתה טעות במערכת ושהפעם היא מזכה אותי ובאמת מבטלת את המנוי. לבקשתי, קבלתי על כך מכתב חתום מברק עם התנצלות. לתדהמתי, לפני חודשיים שוב התחילה החברה לחייב אותי. התקשרתי נזעם ו... שוב: אותו תירוץ מגוחך - היתה טעות במערכת וכו'... לא ברור לי איך יכלו לחייב אותי עם הנציגה ההיא הודיעה לי בכתב שהמנוי בוטל ואמצעי התשלום הוסר מהמערכת.. מה גם שאם המנוי בוטל, ואני לא מחייג - אז על מה גבתה החברה דמי שמוש? נכתב לי במכתב ההתנצלות כי המנוי בוטל... זאת אומרת שהחברה הצהירה בכתב על דבר שיקרי. גם הפעם ביקשתי מכתב ופירוט חיובים וטרם קבלתי אותם עד עתה. התקשרתי שלוש פעמים!! מאז לשירות הלקוחות וביקשתי שהנציגה שטיפלה בי תחזור אליי ועד אתה לא חזרו ואין כל התייחסות. נגרמים לי כתוצאה מכך טרטור, עוגמת נפש,אובדן זמן וחיובים שלא לצורך שיש לזכותי עליהם בצירוף ריבית כחוק. ההתנהלות וה"טעויות" הנ"ל הינם תעודת עניות לחברה, ואני מפנה את תשומת לב המנויים לעקוב ולבדוק אם גם להם לא נעשים נסיונות "עוקץ" מסוג זה.
כספי סוג הנזק :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה