פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב יתר בכרטיס אשראי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
למרות שביטלתי מנוי לאינטרנת לחברת 013 נטויזין אחרי תקופת התחייבות ביולי 2009 החברה מחייבת אותי ברטיס אשראי כל חודש. אחרי פניות לחברה דרך האתר ובטלפון למחלקת כספים, קיבלתי תירוצים כמו :
רשום לחברה שהמנוי היה בהקפאה לתקופה של 4 חודשים ולאחר מכן המשיך. גם נתנו תירוץ שנרשמתי לשירות שיחות לחו"ל דרך החברה.
אני בחיים לא נרשמתי לשירות כזה ולא הייתי מקפיא את המנוי.
החברה עדיין לא חזרה אליי וממש מתרתרת אותי בין מחלקות.
מדובר כאן במאות שקלים שנגבו על שרות שלא צרכתי ולא ביקשתי.

כספי סוג הנזק :
החזר כספים שנגבו בטעות פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה