פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏30 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-6 לינואר 2010 קיבלתי שיחת טלפון מ -014 והם הציעו לי לגלוש דרכם ,נציגה בשם ליאת שלחה לי פקס ובו בקשת התנתקות מ-013. מילאתי את פרטיי האישיים "לוי רמי מס. ת.ז. 005743398,"ושלחתי פקס המבקש לנתק אותי מחברת 013 מיידית . לא קיבלתי כל התייחסות לפקס זה.
ב-19 לינואר 2010 נסעתי בדחיפות לארה"ב על מנת לסעוד את כלתי שעברה סדרה של 4 ניתוחים קשים. ב-15 לאפריל שבתי ארצה וכמובן שבתקופה זו לשא גלשתי במחשב.
בתי שנשארה בארץ קיבלה את הדואר שלי בתקופת העדרי ובזמן זה לא קבלתי שום תשובה או הדעה מ-013.
בתחילת מאי ש"ז התקשרו אלי מ-013 והודיעו לי שיש לי חוב של 470 ש"ח והחוב גדל לדבריהם היות והמשכתי לכאורה לגלוש דרכם (דבר שבהמשך התחוור לי כלא נכון). אז ככיום אני ממשיך לגלוש באמצעות 014.
עד לחודש לא לא קבלתי כל מכתב, הןדעה או דרישה מ-013 על ספקת התשלום שהיה אמור להפרע באמצעות כרטיס אשראי שבחודש מרס 2009 בוטל.
אני מוכן לשלם את החוב מחודש מרס 2009 עד וכולל ינואר 2010 היות ואכן גלשתי דרך חברת 013. מאז ינואר 2010 התקשרתי עם 014 ומאז אני גולש באמצעותם.
במהלך חודש מאי בתאריכים 13, 16, 25 ו-28 שלחתי אליכם פקסים ובקשתי ליצור עמי קשר על מנת להסדיר את הנושא אך לא היתה כל תגובה מכם. כמו כן שלחתי מכתב עם כל ההשתלשלות לנציב תלונות הציבו שלכם אך עדיין לא זכיתי לתשובתו ו/או התיחסותו.
במהלך מאי 2010 התקשר אלי מאיר ממכירות 013 ואמר לי שאני חייב 800 ש"ח עד היום היות ואני ממשיך לגלוש דרך 013. כאמור אני דוחה על הסך אמירה זו.
כן הוא הוסיף ש"למעני" הוא מוכן להסדר שבו אחזור ל-013 לשנה חינם והתחיבות שלי לשנה נוספת ב-49 ש"ח לחודש כשאת יתרת החוב אני אחזיר ב-12 תשלומים בכרטיס אשראי. מסרתי לו את מספר כרטיס האשראי וקבלתי ממנו אשור על תשלום זה (אישור מס' 909326). במקביל התבקשתי ע"י 013 לפנות ל-014 ולהגדיל את מהירות הגלישה ל-10 מגה. עשיתי כך ומסרתי גם להם את כרטיס האשראי כאמצעי תשלום. התקשרתי לחברת 014 ובקשתי מהם להתנתק היות וקבלתי את ההצעה של 013 (שלא מרצון).
014 מצידם טענו שהיות והגדלתי את הגלישה ל-10 מגה התחייבתי להם למעשה על 18 חודשים...
כאן עלי לציין כי הנני אדם בן 72, גמלאי, מהדור שאינו מבין בנושאים אלו, ואין ספק שהנני מרגיש ככלי משחק בין שתי החברות שבהחלט נותנות לי לחוש מרומה ומסובך מעל לכל ספק.
אני מבקש את עזרתכם על מנת שאוכל לגלוש באמצעות חברה אחת בלבד וכמובן להתחייב רק לחברה אחת.
להבהרות נוספות:
לוי רמי, ת.ז. 005743398, רח' הפרדס 3, רמת השרון
טל. בית 03-5405326. טל. נייד 054-7540532
עוגמת נפש סוג הנזק :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה