פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור גלישה באינטרנט בניגוד לבקשת ניתוק נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש פברואר אשתקד ביקשתי להתנתק משירות האינטרנט של חברת 013 לאור קבלת שירותי גלישה ברשת באמצעות מקום העבודה בו אני מועסק. נציג שירות בחברת 013 המליץ על הקפאה שכן במידה וארצה לחזור בעתיד לחברה תישמר לי תקופת ההקפאה כוותק ללקוח. בכל חודש ראיתי כי אני מחויב ע"י החברה וקישרתי זאת לביצוע שיחות לחו"ל למשפחה המתגוררת שם המבוצעות ע"י אשתי. לפני כחודשיים כאשר בני המשפחה שהו בארץ המתגוררים בח"ל שהו בארך בחופשה וסכום החיוב היה גבוה למדי, ציינה אשתי כי לא ייתכן שבוצעו שיחות בחיוב כה גבוה ועל כן פניתי בתאריך 29.05.2010 למח' שירות לקוחות בחברה. נאמר לי כי החל מחודש מאי 2009 אני משלם על האינטרנט שכן בוצעה עבורי הקפאת מנוי לשלושה חודשים בלבד. ציינתי כי כלל לא נאמר לי שההקפאה תחומה בזמן ולא גלשתי ולו לשנייה אחת ונעניתי כי את החברה זה לא מעניין. לאחר כחצי שעה של שיחת סרק וזמן המתנה הועברתי לנציגת קשרי לקוחות בשם אפרת שאמרה שמבחינתה אין מקום לזיכוי ואני יכול לפנות ולהתלונן. במשך מספר ימים השארתי הודעות במח' פניות הציבור של החברה וכן בהנהלת מח' שירות לקוחות פרטיים ולא נעניתי. בתאריך 3.6.10 חזרה אלי מנהלת במח' שירות לקוחות בשם אפרת ולאחר דין ודברים ממושך הסכימה לזכות אותי על חצי שנה בלבד. בשיחה זו תבעתי ממנה לנתק אותי לאלתר מכל שירות בחברה כולל שיחות לחו"ל ולבטל כל תשלום המבוצע ע"י חיוב כרטיס אשראי שברשותי וכך גם ביקשתי לקבל פירוט עבור כל החשבוניות של השנה האחרונה, בקשה שלא נענתה. להפתעתי הרבה לפני כשבועיים גיליתי חיובים בכרטיס האשראי על סך 378 ש"ח לחברת 013 וניסיתי לברר את פשר הדבר. השארתי שוב הודעה בהנהלת מח' שירות לקוחות ולאחר יומיים (ביום שישי האחרון)שב אלי מנהל בשם אבי אבועזיז שבדק את החיוב והסביר לי שחייבו אותי בגין שיחות לחו"ל שבוצעו מבית סבתהּ של אשתי, ומאחר ובעבר שילמנו לה על מסלול שיחות לחו"ל ולא היה בידי החברה אמצעי תשלום של הסבתא החליטו על דעת עצמם וללא כל קבלת אישור לחייב בכרטיס האשראי שלי וזאת על אף שביקשתי לנתק כל קשר. זאת ועוד, ציינתי כי טרם קיבלתי חשבוניות קודמות על מנת להבין כיצד בוצע חיוב עבור האינטרנט בשנה שחלפה. במהלך השיחה שלח לי את החשבוניות האמורות והבנתי כי החיוב בגין תשלום לאינטרנט בוצע עבור מחיר מלא לגמרי 41 ש"ח לפני מע"מ עבור מהירות גלישה נמוכה למדי ללא כל חבילה כאשר טרם הניתוק שילמתי עבור גלישה סכום הנמוך מ – 20 ₪ לחודש. המנהל האמור ציין כי בהבינו את השתלשלות העניינים מבין כי נגרם לי עוול גדול וכי מבטיח שתוך יומיים אקבל שיחה מממונה פניות הציבור בחברת 013 שידאג שאצא מרוצה ומפוצה בהתאם. עד כה טרם קיבלתי כל שיחה וזאת לאחר שהשארתי בימים האחרונים מספר הודעות כולל שליחת מייל לגברת תמי כונדיאשוילי – מנהלת צוות בכירים בחברה.

אודה לעזרתכם בנדון

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה