פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עודף,ללא קבלת שירות. נושא התלונה:
אלנקווה מאיר שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏14 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ב-2004\9 הצטרפתי לשירותי אינטרנט של 013 במחיר של 35ש"ח לחודש,לתקופה שלא תפחת מ-12 חודשים!(יש הסכם),בתום תקופה זו המחיר יעמוד על 59ש"ח לחודש.(מנוי 04-8314677)
בחודש 2006\2 כ-6 חודשים לתום המבצע השנתי פניתי לחב' ברק להפסקת מתן שירותי אינטרנט,בהודעת פקס(שמור אצלי),ונציג הלקוחות הודיע שהוא שם אותי במצב של הקפאה למשך חודשיים.אני כמובן עמדתי על שלי שאני לא מעוניין,אבל הוא בשלו..כמובן שאת שירותי האינטרנט באותה תקופה קיבלתי מחברת בזק בינלאומי(יש מסמכים).לאחר כחודשיים גיליתי שמחב' ברק החלו לחייב את כרטיס האשראי שלי ,עבור חודשים 2006\5-6-7-8-ובסה"כ 127ש"ח. למרות בקשתי המפורשת לניתוק,ואפילו פניתי באתר שלהם "צור קשר",וסיפרתי על השתלשלות העניינים לא עזר דבר,הם בשלהם.עס הפקס פניתי לחב' האשראי להכחשת העסקה,ואלה זיכו רק חלק מהסכום שחוייבתי 58ש"ח.כך שחב' ברק נותרה חייבת לי 67ש"ח.בסופ"ד פסקו החיובים.אבל קיבלתי מכתב מאת עו"ד על חוב של 99ש"ח,ודמי גביה וטיפול בסך261ש"ח,ובסה"כ 367ש"ח.
פניתי לעו"ד עם כל המסמכים והוכחתי להם את עניין החיוב ללא רשות בכרטיס האשראי,אבל, העו"ד בשלו טען,שעלי לשלם ולא תוגש נגדי תביעה,ואף קיבלתי התראה אחרונה.
אני תקווה שתוכלו לחלץ אותי מתביעת הסרק,שלא לדבר על הנזק שחב' ברק גורמת לעצמה בהשאירה רושם כל כך גרוע..תודה.
עלבון סוג הנזק :
מחיקת החוב,ותרומת החיוב שחוייבתי לאן שיבחרו.. פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה