פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החברה הנ"ל חייבת לי כסף, וכן קבלה על מה שכבר שילמתי לה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

התלונה שלהלן נשלחה במייל לחברת 013 נטו'יזן בתאריך 1.7.2010, כולל קבצים רלוונטיים.

עם קבלת המייל הנזכר, התקשר אלי באותו יום נציג שרות מטעם חברת 013 נטויז'ן בשם אבי, שאמר לי שיבדוק את העניין ויחזור אלי.

ברם מאז ה-1.7.10 לא שמעתי כלום משום נציג של 013 נטויז'ן, לא בטלפון ולא במייל, ולכן אני מעביר אליכם את התלונה לטיפולכם.

אודה לכם על טיפולכם המהיר בנידון.

בתודה רבה מראש,

לייב (לרי) מוסקוביץ
טל' 02-9975268


-------- Original Message --------
Subject: פנייה/תלונה בקשר להחזר כספים
Date: Thu, 1 Jul 2010 15:39:59 +0300
From: Leib Moscovitz
To: [email protected]
CC: Shai Franco


שלום רב,



1. עד לסוף שנת 2009 הייתי לקוח של 013 נטויז'ן (אז – 013 ברק), והייתי מנוי על שרותי האינטרנט שלכם, כאיש סגל של אוניברסיטת בר-אילן.

2. בתאריך 25.10.2009 ביקשתי להפסיק לקבל שירותי אינטרנט מכם, כיוון שבר-אילן הפסיקה את ההתקשרות אתכם, ואין לי עניין לעבוד עם ספק שאינו עובד עם האוניברסיטה. עקב כך גם ביקשתי לקבל אישור מכם שההתקשרות בינינו הופסקה. בשיחת טלפון עם נציג שרות שלכם בשם שירן, שהתקיימה בתאריך 30.12.2009, נאמר לי שהכול מסודר ושאכן התנתקתי מכם.

3. מה רבה הייתה תמיהתי, אפוא, כאשר קיבלתי מכם הודעה כעבור מספר חודשים שאני חייב לכם כסף בגין השימוש באינטרנט בסוף שנת 2009. אחרי בדיקות מולכם ומול אוניברסיטת בר-אילן (ששילמה בעבר עבור שרותי האינטרנט שקיבלתי, בהתאם להסדר המקובל שם בשביל אנשי הסגל), התברר שהאוניברסיטה אכן לא שילמה בעבור שירותי האינטרנט שקיבלתי בחודשים הנידונים. שילמתי אפוא את מה שנדרשתי לשלם, 397.45 ש"ח, בתאריך 21.3.2010 (צילום של התשלום מצ"ב), מתוך תקווה שבכך תסתיים הפרשה לשביעות רצונם של שני הצדדים. כמו כן ביקשתי מכם קבלה על התשלום, כדי שאוכל לקבל החזר מבר-אילן, כמקובל בדברים כאלה.

4. עבר כמעט חודש, ומשעדיין לא קיבלתי את הקבלה המבוקשת, התקשרתי אליכם שוב, בתאריך 18.4.2010, כדי לברר מה קורה. נציג השרות שלכם העביר אותי למחלקת הכספים, שם הועברתי למר ליאור קן, שטען שאני חייב בגין השימוש עבור עוד חודש אחד (דצמבר), אף על פי שמעולם לא קיבלתי כל הודעה על כך. כמו כן נאמר לי בעת ששילמתי (בתאריך 21.3.2010) שבזה נגמרו ענייניי אתכם. בשיחה זו ביקשתי שוב לקבל קבלה עבור הכסף ששילמתי ב-.201021.3, ומר קן טען בפני שקבלה כזו אכן נשלחה במייל, יחד עם חשבוניות מן העבר שהוא שלח לי בו ביום במייל. ברם לא קיבלתי שום קבלה, ואכן בדקתי כמה פעמים גם באינבוקס וגם בתיקיית הדואר זבל, ולא היה כל זכר לקבלה שם.

5. תוך בדיקת צילומי החשבוניות שמר קן שלח לי (צילום של אחד מהם מצ"ב), שמתי לב לדבר מדהים, שלא ראיתי לפני כן מכיוון שלא בדקתי את החשבוניות עד לאותו יום: חויבתי פעמיים עבור כל חודש! (זאת, כפי הנראה, בגלל בלבול שקרה אצלכם, שכן הייתי רשום אצלכם בטעות פעמיים, הן כאיש סגל בבר-אילן והן כצרכן רגיל.) הערתי לו על כך, ותחילה ניסה לתרץ את הדברים בתירוצים שונים, עד שבסופו של דבר נאלץ להודות שצדקתי. ביקשתי ממנו אפוא לבדוק מחדש את כל מה ששילמתי, כיוון שלאור המידע שהתגלה זה עתה מסתבר שלא רק שלא הייתי חייב כסף עבור חודש נוסף, אלא שמגיע לי החזר בגין תשלום יתר ששילמתי בזמנו. כמו כן ביקשתי קבלה על מה ששילמתי בעבר. בקשות אלו נמסרו בעל פה וכן במייל ששלחתי למר קן (עותק ממנו מצ"ב). במייל הנ"ל ביקשתי ממר קן שיאשר את קבלת המייל, אך הוא לא עשה כן; וקשה לי להאמין שהמייל לא הגיע, כיוון ששלחתי העתק של המייל גם למר שי פרנקו, ואכן קיבלתי אישור שמייל זה הגיע ליעדו.

6. כעבור מספר שבועות, קיבלתי סוף סוף חשבונית על חודש דצמבר 2009 (ע"ס 17.40 ש"ח), אך עדיין לא קיבלתי קבלה, ואין צריך לומר שלא קיבלתי החזר על מה שחויבתי פעמיים. לאור זאת אני מבקש לקבל את מה שמגיע לי – קבלה, וכן החזר על מה שחויבתי שלא כדין – ובהקדם, כדי לסיים את הפרשה בצורה הוגנת וסופית לטובת שני הצדדים, כמתבקש.

7. אני מצפה לתשובתך המהירה.



בברכה,



פרופ' לייב (לרי) מוסקוביץ

0547-466-904

גם בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה