פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאויות חוזרות ונשנות מכל מקום אפשרי ב 013r. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני יספר את מה שאני זוכר כי זה סיפור שנמשך כבר הרבה זמן.
הצטרפתי ל 013 לגלישה והובטח לי 3 חודשים מתנה בהתחייבות לשנה. לגיבוי (כי באותו רגע לא היו לי אמצעי תשלום) נתתי מס' אשראי של חבר ומיד מיהרתי לסדר את ההוראת קבע בבנק.
עוברים להם החודשים ובאמת לא גבו ממני כלום עד שאני שומע מהחבר שהם מורידים את התשלום ממנו. (אני לא חשבתי לבדוק כי אני אמור לקבל חודשי חינם)
בנוסף בהתחלה אחרי שסידרתי את ההוראת קבע, התבקשתי לסדר אותה שוב על שם אחר כי היה מיזוג ב 013 ובתמורה הבטיחו לי חודש נוסף חינם.
התקשרתי ושאלתי על זה שגובים ממני על חודשים שאני אמור לקבל בחינם, ואז ענו לי שלא יכול להיות שנותנים אותם בתחילת שנה אלא בסוף. בנוסף שיכנע אותי הנציג לא לעשות מזה עניין כי ממילא אני יקבל את זה בסוף. השתכנעתי ושתקתי.
על החודש החינם שמגיע לי בגלל הבקשה לחדש הוראת קבע, הוא לא ידע ולא רצה לדעת.
אחרי שיחות שכבר שיגעו אותי, קיבלתי את שמגיע לי.
(מבחינתי זה היה ועבר ואין לי עניין להיזכר בזה אילולי שבחברה ממררים לי את החיים עד היום אז אני מביא גם את זה.)
בסוף השנה דיברה אתי נציגה והציע לי בגלל כל מה שהיה, הצעה טובה לשנה נוספת. ברגע הראשון רציתי לאשר אותה, אבל היא דוקא הציעה לי לחכות עם זה כי עוד לא סיימתי את השנה, הייתי באמצע חודשי חינם שקיבלתי, והיא אמרה שזה יפגע בחודשי חינם. אז סיכמנו שנדבר בתאריך מסויים כדי לאשר את העיסקא.
בנתיים בזמן שחלף החלטתי שאני לא צריך אינטרנט בבית ואני לא מחדש את המנוי. בנוסף, עבר התאריך המדובר ולא דיברו אתי מ 013 משום מה.
לאחר כמה ימים אני מתקשר לעדכן אותם שאני לא ממשיך, ואז אומרים לי " אתה בהתחייבות" חידשת את המנוי לעוד שנה!
אני זוכר שבפירוש הציעו לי להשאיר את זה לסיכום לרגע האחרון " ולא סיכמנו " אז איך חידשתי מנוי?
לא ידעתי מה לעשות איתם וניהלתי איתם המון שיחות טלפון ללא הועיל.
אמרתי להם, תביאו הקלטות של השיחה, הרי אתם אומרים שהשיחות מוקלטות. הם אמרו זה לוקח זמן. עבר זמן ולא מצאו.
עוד נאמר לי, הנציגה רשמה שאישרת! אמרתי- היא משקרת. אמרו לי, אפילו אם עכשו היא תאמר שאז היא טעתה, לא נשנה את זה ומבחינתינו אתה בהתחייבות.
בהמשך הרמתי ידיים, השתמשתי במה שאני ממילא משלם אבל כל הזמן ניהלתי שיחות שזה לא צודק.
אפילו הציעו לי לשלם חצי מחיר בגלל ההרגשה שלי, לא הסכמתי. לא רוצה להודות שהם צודקים!
בסוף השנה דיברתי עם נציג שימור לקוחות שבא לקראתי ואמר לי "כדי שתצא בהרגשה טובה, - קבל הצעה שאי אפשר לסרב לה, אתה, או כל חבר שתבחר להעביר לו את ההצעה. הצעה באמת טובה.
השבתי לו שההצעה באמת טובה אבל אני לא עושה עסק עם מי שמרמה אותי. (הוספתי לו שהקו הביתי של 013 הוא מאוד אטרקטיבי אבל אני לא אתחבר אליו בחיים כי הם רמאים.
בכל אופן סיכמנו שאם אני יידע על חבר שמעוניין, אני יעביר לו את ההצעה.
מדובר בנציג שנשמע באמת נחמד. מה שהוא לא סיפר לי (בשוגג או בכוונה) זה שאם ההצעה עומדת באויר, אני נחשב ללקוח שלהם. אם רק הייתי יודע את זה, הייתי אומר לו מיד שלא יציע לי כלום!
אחרי חודשיים בערך, אני רואה שהורידו לי 50 ש"ח בחשבון הבנק ע"י 013.
התקשרתי ושאלתי וחזר אלי אותו נחמד והסביר לי את זה.
שאלתי אותו, תגיד לי מה אני צריך עוד כדי שתבין שאני לא רוצה בחיים לעבוד איתכם? הוא אמר לי שהוא לא יכול לתת זיכוי אבל שאני יפנה להתלונן עלין בחברה.
ה ת ע ק ש ת י ובסוף השיחה הוא מודיע לי שאני יקבל את זה חזרה.
בזה ידעתי שאני חותם סיפור כואב, משפיל, לא נעים. אבל חותם ושוכח.
עכשו אני רואה שהורידו לי היום עוד 27 ש"ח ע"י 013.
אני אמור עכשו כל חודש לריב איתם על סכומים שהשיחות טלפון עולות לי יותר?
תענו לי מה לעשות כי הפעם מנוי וגמור אצלי ש 013 ישמעו ממני ויתחרטו על היום שהתחילו אתי.
אמרתי להם כמה פעמים שאני ידאג שהסיפור יגיע לכל מקום אפשרי, ואני כעת יעשה את זה.
עלבון, עגמת נפש, הפסד כספי, בזבוז ה מ ו ן זמן סוג הנזק :
אין לי בראש מה שיכול לכפר על זה, אני חושב שהציבור חייב לדעת על זה בכל פורום אפשרי פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה