פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש וביזבוז זמן וכסף נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד :
חברת נטוויזאן ברק 013

הנדון עוגמת נפש וזמן יקר

ג. ד. נכבדים,

לצערי אני פונה אליכם לאחר עוגמת נפש וגסות רוח שהיה לי מהנציגים שלכם
ואני מקווה שכל השיחות הוקלטו היות והאירוע שהיה אתמול , היה אירוע חריג אני מקווה
לקוח ותיק שלכם קבלתי סטירה אחר סטירה .

האירוע החל אתמול ב – 08.08.2010 בשעה 13:00

ביום רביעי שעבר בתאריך 04.08.2010 התקשרתי לשרות לקוחות וסיפרתי להם שהאנטי וירוס שלי עומד להסתיים בעוד 16 יום , ומה עלי לעשות . נציג המכירות שלכם אמר לי שזה הזמו להזמין את הנורטון החדש להתקנה אצלך בבית. או קי סיכמנו על המחיר ובדרך אמר היות ואתה לקוח ותיק
אני מציע לך עכבר ומקלדת אלחוטית במחיר הכי טוב בעולם הסכתי לקבל את הנורטון ואת המקלדת והעכבר בתאי שאני יוכל לקבל מכם תמיכה . ואז נאמר מה זאת אומרת על הכל אתה מקבל שירות תמיכה . ועזרה. הסכמתי לכל וזי הציוד הגיע אלי אתמול בשעות הבוקר ובצהרים החלטתי להרכיב
את אנטי וירוס נורטון ואת המקלדת והעכברה אלחוטי ואז החלטתי להתקשר.
האירוע :
בשעה 13:00 התקשרתי וחכתי בסביבות רבע שעה על למענה הראשוני .
סיפרתי לנציג שלכם שקניתי כך וכך דברים ואני מעוניין שתעזרו לי להתקין את זה
ואז אמר לי אתה צריך לפנות לנציג שירות של נורטון ושם הם יעזרו לך .
ובנוסף אומר לי שיש לך את הספר ההתקנה למה את צריך אותנו אתה לא יודע לקרוא
והכל לגימה אחד נאמר . לא התייחסתי לזה ופניתי לחברת נורטון לטלפון 8560626
ושם התחיל סבב נוסף של ייסורים התקשרתי כמו שנאמר לי וכבר השעה 13:45
הגעתי לאן שאמרו לי להגיע וכעבור חצי שעה אנא שימו לב לשעות שאני כותב לכם
עונה נציגה שלכם ואומרת לי אני כבא מעבירה אותך לתמיכה אמרתי תודה וחכתי עוד בסביבות
חצי שעה ואז השיחה נותקה . היה עלי לעשות את כל הסבב הזה מחדש ושוב זה קרה עם אותו זמן המתנה. לא רצתי לחכות יותר והזנתי טכנאי חיצוני שיעשה עבורי את העבודה וכשי זה סיים
התקשרנו שוב בכדי לוודא שהכל בסדר ההמתנה הייתה ארוכה יותר מהמצופה .
ואז נאמר בפשטות נו התקנת אז מה את רוצה ממני במין חוצפה , הבלגתי על החוצפה והמשכתי
לבקש לבדוק עם זה בסדר . נאמר לי שאין לי זמן עם התקנתה לפי הספר אז זה בסדר וככה הסתימה לה השיחה.
לאחר כל העילבון הזה אני פונה לשירות הלקוחות בכדי להגיד להם שדורון איש המכירות שלכם
הבטיח לי שאני יוכל לקבל תמיכה לגבי המקלדת והעכבר האלחוטי .להתקנה.
אז נאמר לי מה אתה רוצה ממני תפני לדורון זה שמכר לך .

כרגע אני יושב בבית ללא מקלדת ועכבר האלחוטי שקניתי מכם ולאף אחד לא יודע לתת לי מענה

לצערי מסכת העלבונות והשירות שקיבלתי מכם היה גבר לא יתואר .

למרות שאני אפנתי את רוב בני משפחתי וחברים אליכם . היום אני למד משהו חדש לגבי השירות שלכם
ועל העוגמת נפש וכסף רב שהלך על טלפונים .

ולכן לאור המצב העגום הזה אני מבקש לבוא לקחת את כל הציוד שקניתי מכם ולנתק אותי מהמערכת שלכם.

יום נפלא דבר שלא היה לי בכלל אתמול.

ני.ב
זה מכתב שלישי שאני כותב אליכם מאתמול ועדיין לא קיהלתי מענה

בברכה אלן שיקלי
0522412889



013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה