פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ברק לא הפעילה הבנדל שביקשתי ומסרבת לנתק אותי ללא קנס נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, בזמנו ביקשתי לעבור לבנדל עם הוט לעובדי החברה דרך ברק. בתהליך ברק הרסו לי את המחשב. הם הבטיחו פיצוי של 6 חודשים חינם. בפועל המשיכו לגבות כספים עבור אנטיוירוס שבוטל, לא יידעו את הוט לגבי הבנדל ולכן אני משלמת להוט יותר.
בשיחות לברק הם ביזבזו שעות עם טיעונים שונים ומשונים וביקשו שאתחייב לעוד שנה.
ולבסוף ביקשתי להתנתק ואז מנהלת השירות שירן אמרה שאני אחויב בקנס אחרת לא מנתקת אותי (למרות שזו לא החבילה שביקשתי!).
מעולם ברק לא שלחו מסמך המאשר את תנאי החבילה או הסיכומים לגבי הפיצוי.
דבר שמשאיר אצלם את כל השליטה לגבי העובדות ולגבי המחיר שהם החליטו לגבות.
תודה
+ סוג הנזק :
החזר מלא של הכסף שנגבה מעבר לבנדל המקורי כולל הוט + הפיצוי שהובטח + ניתוק מיידי פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה