פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הצעת הטבה "בחינם" בטלפון שעלתה לי ביוקר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏15 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מספר חודשים התקשרו אלי טלפונית והציעו לי גלישה באינטרנט חינם ל-3 חודשים. ההצעה נשמעה לי כדאית - כי גם אם לא אשתמש בה היא הרי בחינם.
והסכמתי להצעתו המפתה של הנציג בקו השני שדיבר במהירות ובנחרצות וביקש את מס' כרטיס האשראי רק לבטחון. לימים שכחתי כלל משיחה זו ולא השתמשתי כלל בשירותי האינטרנט של 013.
להפתעתי הרבה בפירוט כרטיס האשראי של 6/2010 הופיע חיוב של 22 ש"ח, התקשרתי לחברה וביקשתי לבטל כל התקשרות מאחר ואני לא גולשת באמצעותם ולא מתכוונת לעשות כן, נעניתי כי אני לא יכולה לבטל משום שיש לי התחייבות כלפי החברה של 55 ש"ח לחודש למשך 36 חודשים. לאחר שהסברתי, כעסתי, צעקתי ענתה לי הנציגה שתבדוק. בינתיים ירד חיוב נוסף בסך 55 ש"ח ביולי.
ואז אכן חזר אלי סגן מנהל כלשהו והשיב שלמרות ההתחייבות הוא מוכן לוותר לי על החיובים הבאים אבל לא לזכות החיובים שכבר נגבו - מחוסר ברירה הודיתי לו על-מנת לשכוח מהענין.
באוגוסט שוב הופיע חיוב ע"ס 55 ש"ח ושוב התקשרתי ואמרו לי שאין מה לעשות חיובים אלה בוצעו והם יכולים רק להפסיק את החיובים הבאים.
אני מרגישה שכל גורם שמקבל את פרטי כרטיס האשראי שלי כאילו ידו בתוך חשבון הבנק שלי וכל מתי שמתחשק לו הוא יכול למשוך משם כאוות נפשו.
בזבוז זמן, עוגמת נפש וחוסר אונים סוג הנזק :
החזר כספי רטרואקטיבי על כל הסכום שנגזל ממני + הוצ' טלפון, בזבוז זמן יקר על ויכוחי סרק עם נציגים שחוכים והכי חשוב תיקון המצב האומלל של צרכן שפרטי כרטיס האשראי שלו בידי גורם מסוים. פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה