פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים כספיים וחוסר היכולת להתנתק. נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום בתאריך 28/6/10 התחברתי לרשת של 013 ברק לקו הבייתי חבילה של חודשיים התנסות חינם, בתשלום 9.90 וקבלת 3000 דקות חינם. בתוספת לאינטרנט שכבר היה ברשותי. לאור ניתוקים רבים בקוו וחיובים על השיחות באופן מלא כלומר חיובים מעל הסכום הנדרש. החלטתי לעבור בתאריך 22/8/10 ל012 שיתנו לי שירות בקוו הבייתי. ובמקביל דיברתי עם מנהל בשם ברק מצוות פולאריס מספר פניה 159790687 שטען שאני צודק ומגיע לי החזר מלא ולכן החליט שהוא פותח לי מסלול חדש של חודשיים התנסות חינם ללא תשלום על האינטרנט וגם על הקוו הבייתי. ובעצם ההחזר על החיוב המיותר יהיה דרך האינטרנט שאני לא ישלם כלום. בחשבונית לאחר מכן קיבלתי חיוב של 202 שקל.. כיוון שראיתי שגם ברק לא עזר הבנתי שמשהו לא תקין בחברה. אז בתאריך 8/10/10 החלטתי לבטל את הקוו דיברתי עם רוית מספר פניה 43833415 ואמרה לי שאין בעיה ויום שני בתאריך 11/10/10 יבואו לקחת את הנתב..
ביום ראשון בתאריך 10/10/10 התקשרתי שוב וקישרו אותי למנהלת בשם לריסה תוך כדי שיחה איתה על ההחזרים שמגיעים לי והרצון על ניתוק הקוו היא החליטה שאני מצורף לחבילה של שנה וחצי וניתוק הקוו יעלה לי 59 שקל כפול 18 חודשים..
ואמרה לי כך שאם יש לי בעיה אני צריך לפנות לנציב תלונות הציבור.
הנני מרגיש שנעשה לי עוול, ואיני יודע איך לפעול לכן אשמח עם תעזרו לי בפתרון הבעיה..

תודה מראש ישראל עמר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי וניתוק סופי. פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה