פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על מכשיר שלא קיבלתי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏05 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הערבה 6 פ"ת כתובת:
ראש העין פרק אפק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני משלמת תשלום חודשי של48 ש"ח לחודש מאז חודש ינואר שנת 2009 .
התקשרתי, לברר למה התשלום הגבוה התשובה היתה ששלחו לי נגן מוזיקה אייפוד בזמן חידוש המנוי .מעולם לא קיבלתי נגן מוזיקה או כל דבר אחר בדואר.
ביקשתי להתנתק משרות החברה ונאמר לי לאני צריכה לשלם קנס ע"ס 170 ש"ח . איש השרות. שלהם אמר שהוא צריך יומיים כדי לברר, האם שלחו בדואר את נגן האיייפוד. לאחר יומיים חזר אלי ואמר שאכן לא נישלח לי שום דבר בדואר אין רישום על כך.
דרשתי לאור זאת להחזיר לי את ההפרש של הכסף מחודש ינואר 2009 ועד
היום. אך הוא טען שלא ניתן והוא יכול לשלוח לי אייפוד אחר אך אני סירבתי ועמדתי על כך שאקבל הפרשים כספיים.
איש השירות אמר שזה לא ניתן ביקשתי להעביר אותי למישהו בעל סמכות גבוהה יותר, אך נענתי בסירוב מהסיבה שאין אדם כזה אפשר לדבר רק איתו.
אני חושבת שזהו ניצול גס של חברה לגבי לקוחותיה.
מצד אחד אני לא מקבלת את המוצר שהיה כלול בחבילת ההתקשרות שלי עם החברה
ומצד שני לא מוכנים להחזיר לי את ההפרש הכספי המגיע לי.
בנוסף נגרמה לי עוגמת נפש על היחס וחוסר היכולת שלי להגיע למישהו בעל דרגה גבוהה יותר.
הודה לכם על הטיפול בנושא
י
בתודה
טל דרורה
.
גם

.

עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרים כספיים עבור התקופה המצוינת במכתב והורדת סכום התשלום החודשי פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה