פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה כסף ללא מתן שרות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
‏07 ספטמבר 2010
לכבוד
הפיקוח על שירות לצרכן


הנדון: תלונה נגד חברת נטוויז'ן

שמי קרן ביטון גרה בצור הדסה עם שלושת בנותיי (אני אם פרודה).
בחודש ספטמבר 2009 קיבלתי מחשב מהתוכנית "מחשב לכל ילד" ובזק בינלאומי נתן לי שירות חצי שנה חינם.
משנת 2005 הייתי מחוברת לספק חברת נטוויז'ן , התקשרתי אליהם ואמרתי שקיבלתי חצי שנה חינם מבזק בינלאומי, והם הציעו לי כדי לא להתנתק להקפיא את המבצע שהייתי מחוברת אליו, ואחרי חצי שנה אני אחזור אליהם.
בחודש פברואר התקשרת לחב' נטוויז'ן כדי לחדש את המנוי כי השירות מבזק בינלאומי היה אמור להסתיים.
חב' נטוויז'ן החלה לגבות ממני 45.31 ₪ כל חודש עד 2.8.2010 ב-24.8.10 ביטלתי את ההוראת קבע של נטוויז'ן מפני שבאותו יום קיבלתי שיחת טלפון מבזק בינלאומי שהם לא ניתקו אותי ואני מחוברת עדיין אליהם, הם האריכו לי את החיבור בעוד חצי שנה נוספת ומהיום אני צריכה לשלם להם.אמרתי להם שאני לא ידעתי שאני מחוברת אליהם כי התקשרתי לחב' נטוויז'ן כדי להתחבר, אך הם טענו שאני מחוברת לבזק בינלאומי ולא לנטוויז'ן ועובדה הם הוכיחו לי שאתמול גלשתי באינטרנט.
התקשרת לנטוויז'ן והסברתי להם את הסיפור והם אמרו לי " אנחנו לא יודעים מי משתמש בשרות שלנו, אנחנו לא עוקבים אחרי הלקוחות שמחוברים אלינו ולא מעניין אותנו מי מקבל ומשתמש בשירות ומי לא." אמרתי להם שחשבתי שאני גולשת דרכם ומסתבר שזה לא כך, והם גבו ממני תשלום של 8 חודשים למרות שבזמן זה אני לא קיבלתי שירות דרכם אלא דרך בזק בינלאומי שהמשיכו את ההטבה לעוד חצי שנה נוספת ללא ידיעתי.
נוסף לזאת בחודשים יוני – יולי התקשרתי לנטוויז'ן וביקשתי מהם לשדרג לי את המנוי, דיברתי עם נציג שירות שזיהה אותי לפי פרטים אישיים, אך הוא לא יידע אותי שהשרות לא מסופק דרכם וגם חייב אותי עבור השידרוג למרות שלא נתנו לי שירות.
חברת נטוויז' מסרבת להחזיר לי את הכספים שגבתה ללא מתן שירות , למרות שהסברתי להם שאני אם חד הורית לשלושה ילדים ובקושי אני יכולה לשלם עבור האינטרנט, אך הם סירבו לבוא לקראתי ובנוסף הם טענו שזו בעיה שלי שלא ידעתי על כך. אמרתי להם שאם המצב היה הפוך שהייתי גולשת ולא משלמת אז היו עולים עלי ועוד קונסים אותי אך הם בשלהם אינם מוכנים לשמוע.
בתאריך 24.8.10 בשעות הערב התקשרה אלי מנהלת חברת נטוויז'ן שמה ליליאן, הסברתי לה את העניין והיא במשך שעה שלמה מנסה לשכנע אותי שזאת לא בעייה שלהם אלא שלי. אחרי יותר משעה היא מציעה לי לקבל שירות במשך שנה חינם בתנאי שאני יתחייב לעוד שנה בתשלום, אמרתי לה שאני מוכנה לקבל את השירות שנה חינם אך איני מוכנה להתחייב לעוד שנה בתשלום אחרי היחס שהיא נתנה לי ועוגמת הנפש שנגרמה לי מהם. היא לא הסכימה וניתקתי את השיחה איתה בכך שאמרתי לה שאני לא מתכוונת לוותר עד שאקבל את כספי שנלקח ממני במרמה.

אני מבקשת בכל לשון של בקשה לטפל בפנייתי זו בדחיפות בשל מצבי הכלכלי הקשה שאני נמצאת בו זמן רב .

בתודה מראש

קרן ביטון
מבוא הגפן 16/5
צור הדסה
טל-050-2113440


כספי סוג הנזק :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה