פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית יתר על חודש שימוש אחרון בטלפון וסחבת בניתוק הלקוח מהשירות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏21 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
מוקד שירות טלפוני סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנתי את שירות הטלפון של 013 נטוויז'ן בחודש ספטמבר 2010 בעד תשלום חודשי קבוע של 29 ש"ח כולל מע"מ ללא התחייבות מינימלית.
מן ההתחלה היו לי בעיות טכניות עם השירות,רק בחיוג שני ומעלה למספר הרצוי היה מתקבל חיבור למספר המבוקש, פעמים רבות אנשים חייגו אליי ולא הצליחו להשיג אותי כי כל הזמן לתא קולי כאילו שקו הטלפון לא עבד.
לקראת חודש אוקטובר המצב הדרדר עוד יותר והיו שעות על גבי שעות של ניתוקי הקו כך שגם בחיוג שלישי ומעלה לא הייתי מצליחה לחייג לשום מקום.

כל אותם חודשים "טופלתי" ע"י מוקד הטכני של 013 כאשר היו מס' ימים שה"טיפול" הטכני מנע ממני לעבוד רוב היום כיוון שהם העסיקו אותי בפתרון התקלה שלי (לדוג':נתקי את נתב השיחות מהחשמל וחברי שוב,תאשרי התחברות למחשב שלך מרחוק וכך הלאה).

כמובן, שכל הניסיונות לטפל בתקלה החוזרת ונשנית במשך חודשיים העלו חרס והתסכול ועוגמת הנפש ואובדן הספק עבודה ראוי במשך מס' ימים עשו את שלהם והחלטתי להתנתק משירות הטלפון שלהם. ממוקד שימור לקוחות עוד ניסו להניא אותי מכך על ידי קבלת ההצעה "הנדיבה והמתחשבת" שלהם בדבר להזמין אליי הביתה טכנאי מטעמם אשר במידה וימצא כי את התקלה ניתן היה לפתור מרחוק אצטרך על התענוג לשלם על בואו של הטכנאי מכיסי. איך הם יכולים לאחר מסכת ההתעללות שעברתי (שלוש פעמים בשבוע הייתי מטופלת ע"י שירות הטכני) לומר לי שלמרות שהם במשך חודשיים לא מצאו פתרון לתקלה מרחוק עדיין לוודא כי הטכנאי ישולם על ידי במידה וימצא כי יכלו לטפל בתקלה מרחוק אך לא עלו על זה בעצמם קודם. לאחר ששלחתי להם את נתב השיחות והכבלים שלו למרכז של החברה בחיפה כפי שהתבקשתי מטעמם.
עד כה, לא זכיתי לקבל מכתב רשמי בדואר המבשר כי נותקתי מהשירות ושאין לי כל מחוייבות כלפיהם. בתחילת השבוע האחרון פניתי למוקד השירות פעמיים בבקשה לשלוח לי את המכתב למייל ולדואר ועד כה אני ממתינה.

בנוסף,גיליתי חיוב יתר של בגין חודש אוקטובר (29.11.10) במקום 29 ש"ח הקבועים לחודש שימוש הורידו לי 102.07 ש"ח בכ.האשראי. גם על שאלת החיוב בשתי הפעמים השבוע שפניתי בבירור לא חזרו אליי עם תשובה חד משמעית. מסרו רק כי בקשתי הועברה למעלה ויחזרו אליי עם תשובה ועד כה אני ממתינה. על מה הורידו 73.07 ש"ח?
כספי סוג הנזק :
החזרת ההפרש מחיוב היתר,שיפוי כספי על טיפול טכני קלוקל ואובדן ימי עבודה,שליחת מכתב רשמי ללקוח על ניתוקו מהשירות פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה