פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות קו הטלפון הביתי נושא התלונה:
גוטמן קרולינה שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה חודשים נוידתי מחברת בזק ל013 במטרה להוזיל עלויות ומאותו יום פעמיים בשבוע הינני נאלצת ליצור קשר עם מחלקת טמיכת הטכנית של החברה ע"מ לפתור בעיותאינסופיות הקו הטלפון המשפיעות גם באכות הגלישה.
מכיוון שבעת ניתוק באינטרנט אין קו טלפון בבית רוב השיחות לשירות נעשות מהנייד הפרטי הנמשכות שעה בכל טיפול.
ברצוני לחזור לחברת בזק "עיקרה אך איכותית" , אבל כמו שנציגי שרות הלקוחות של 013 אומרים "יש התחייבות ל- 18 חודשים, ניתוק מצריך תשלום קנס" משאירים אותי חסרת עונים ומחיבים אותי להמשיך לבצע שיחות מהנייד לצורך פתרון תקלון אינסופיות.
ניסיתי ליצור קשר עם נציג פניות הציבור של החברה ללא מענה עד היום.
אשמח לקבל עזרה על לחזור לחברת בזק ללא תשלום קנס וקבלת כל פיצוי על עוגמת נפש ובזבוז כסף עבור תשלום שיחות מהנייד וחבילת שיחות שלא נוצלה.
בכבוד רב,
קרולינה
בזבוז כסף סוג הנזק :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה