פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא עמדו בהסכם נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16.12.10 פניתי לחברת נטויזן ע"מ לחדש חבילה שהייתה לי במשך שנה.
הוצע לי ע"י הנציגה בשם רחלי, לשדרג את החבילה מ 2.5 מ"ב ל 4 מ"ב - לדבריה היא מוזילה לי את החבילה ב 10 שקלים ממה שהיה קודם ובבזק(ספק ה ADSL )יהיה עלי להוסיף 10 שקלים וממילא לא יעלה לי כלום השידרוג, כמוכ' הודיעה לי שהיא מעבירה לבזק את השידרוג ועלי לא לעשות כלום בענין - רק להסכים! והסכמתי!
עלי לציין שהנני מחוברת גם לשרות הטלפוניה של 013.
בהמשך היום בדקתי את מהירות הגלישה וראיתי ששום דבר לא השתנה מהמהירות הקודמת.
פניתי שוב ל013 שם נאמר לי ע"י נציגה בשם אוראל שאני זו שצריכה להתקשר לבזק ולבצע את השידרוג ומה שהפקידה הקודמת אמרה זה "רק היה נשמע לי".
פניתי לבזק וביצעתי את השדרוג.
בדקתי שוב את המהירות וגיליתי שטרם שונתה, פניתי שוב ל013 שם נאמר לי שבעצם הפקידה רחלי, שידרגה לי ל 5 מ"ב ולא ל4 וכיון ששרות הלקוחות סגורה בשעה זו עלי להתקשר למחרת ביום בבוקר ע"מ לסכם איתם את הטעות - התקשרתי שוב לשרות הלקוחות שם ניסו לשכנע אותי לשדרג ל 5 מ"ב, סרבתי כיון שבבזק יהיה עלי להוסיף עוד כסף, ואחרי ויכוחים ממש! הם הודיעו לי והכתיבו לי את סיכום הדברים שאכן משדרגים ל 4 מ"ב כפי שסוכם.
בינתיים נוצרה לי בעיה בקו הטלפון, איני מצליחה לדבר באופן ברור, וכן בדקתי את מהירות הגלישה, היא נשארה אותו דבר! פניתי לנציגת טכני בשם אסתי בתאריך 17.12.10 שאמרה לי - גברתי שום דבר לא השתנה אצלך, את נמצאת ב 5 מ"ב שרות הלקוחות סגורה כרגע ותאלצי להמתין ליום ראשון! דרישתי לשוחח עם אחראי משמרת לא נענתה, קו הטלפון לא ברור ועושים ממני צחוק!
עוגמת נפש', בזבוז זמן,השפלה סוג הנזק :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה