פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מתחת לכל ביקורת וגזילת כספי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה חודשים התנתקתי מHOT ועברתי ל013 כחלק ממבצע אטרקטיבי למנויים חדשים: חודשיים ניסיון ללא התחייבות - כשהודגש בפניי שוב ושוב שאם ארצה להתנתק אוכל מיד לעבור לHOT חזרה.

כבר באותו יום שבו הופעל הטלפון החדש החלו תקלות בטלפון: ניתוקים, ניסיון לחייג אך הטלפון מראה כאילו שכל המספרים אליהם אני מחייגת תפוסים, והכי גרוע:
כל מספר דקות הטלפון שלי היה מצלצל ועל הצג היו שיחות ממכל מיני מספרים- אך לא באמת חויגה שיחה, כשהייתי עונה זה היה מתנתק. נשמע הזוי, נכון, אך כך היה.
ביליתי שעות על גבי שעות בשיחות טלפון מהסלולרי שלי (מכיוון שלא היה לי טלפון בבית לשוחח ממנו!) כל פעם בהבטחה ש"הפעם מצאנו פיתרון לבעיה"- אך ללא הועיל, הבעיות נמשכו שוב ושוב.
במקסמי שווא והבטחות לכל מיני מתנות (שלא קיבלתי מעולם) הם ניסו לפתות אותי להישאר כשהפעם הם בטוחים ומבטיחים לי ללא כל צל של ספק שהבעיה תיפתר. יש לציין שחיכיתי לפעמים בהמתנה 20 דקות (!) כדי שיענה לי נציג מהשירות הטכני, הועברתי מנציג לנציג - כך במשך שבוע שלם, בנסיונות כזב ובשקרים.
לאחר שבועיים שכאלה החלטתי שאני לא יורדת מהקו עד שמישהו מנתק אותי מה"שירות" שלהם- הועברתי כמו מטוטלת מנציג לנציג שאמר שינתק אותי- כך ימים שלמים עד שלבסוףנציגה אמרה שבעצם מה שעליי לעשות הוא לפנות לHOT- ולבקש לעבור אליהם. כששאלתי :אז למה לא אמרו לי זאת בהתחלה? היא אמרה שנפלה טעות.
בלב שמח פניתי לHOT, שלחתי טופס ניוד, אני לקוחה שלהם כבר חודשיים ובכך חשבתי שסיימתי את ההתקשרות שלי עמם.
טעות בידי.
כבר חודשיים שמופיעים לי חיובים מ013. כשהתקשרתי לחברה (וכרגיל שמו אותי בהמתנות אינסופיות) אמר לי הנציג הבכיר "את יודעת שיש לך התחייבות ל18 חודשים"! מה שהיה כאמור שקר גמור, מכיוון שאמרו לי - לכל אורך הדרך- שיש לי חודשיים ניסיון ללא התחייבות. הצטרפתי כחלק ממבצע ללקוחות אינטרנט רימון, ושאלתי שוב ושוב "מה יהיה אם לא אהיה מרוצה?" נאמר לי "אין בעיה, נעביר אותך מיד חזרה לHOT"
לאחר כשלושה שבועות בהם לא רק שלא היה לי טלפון ובזבזתי המון כסף על שיחות מהסלולר (במיוחד ל013!) אלא הטלפון שלי הפך למטרד (כי הוא צלצל כל 5 דקות!) כרגע החברה עדיין ממשיכה לחייב אותי בחיוב חודשי (למרות שאני לקוחה של הוט!), זאת בניגוד למה שנאמר לי. הנציג האחרון שדיברתי איתו היה אבי מקשרי לקוחות ואמר ש"יחזרו אלי" כי אני "מכחישה התחייבות"-
ועל זה נאמר: הרצחת גם ירשת? גם לא נתנו לי טלפון, גם הטלפון שלי מטרד וגם רימו אותי וגוזלים את כספי מידי חודש.
אנא עזרתכם!
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי וניתוק מיידי מהשירות שלהם! פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה