פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות מכוונת מהוראות ניתוק וגביית כספים מיותרים שלא כחוק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
1. לאור תקלות חוזרות ונשנות של שירותי האינטרנט, נאלצתי להודיע על ניתוק שלי משירותי החברה, לאחר שהייתי מנוי שם שנים רבות.
2. הוראות הניתוק הגיעו לחברה בשני פקסים שונים שנשלחו בתאריך 13.11.2010, וכן באזכור שביצעתי באתר האינטרנט של החברה ב-18.11.
3. החברה ממשיכה לגבות תשלום מלא עבור שירותים שאני לא מקבל, לאחר שעברתי לספק אחר בתאריך 20.11.
4. פניות שלי לחברה העלו חרס. נציגת השירות דיאנה, אמרה כי "הפקסים לא מופיעים במחשב שלה וזה אומר שהם לא הגיעו".
5. ברשותי תיעוד מדוייק של מספרי הפקסים, שעות ההגעה, ואישורי הקבלה. מאחר ונטויזן013 ידועה כחברה בעלת מוניטין מפוקפק בכל הקשור לניתוקי לקוחות, היה לי ברור מקריאה של מקרים אחרים ברחבי האינטרנט כי עלי לשלוח לפחות שני פקסים שונים וכך עשיתי.
6. לדרישתי לנתק גם את חשבון האינטרנט השני שלי, הודיעה לי הנציגה כי "מחלקת שירות הלקוחות לא יכולה לנתק. עלי לדבר עם קשרי הלקוחות ועד אז אינני מנותק". ברור כי מדובר בעבירה גסה על החוק ורמיסה של זכות בסיסית של לקוח מאוכזב, אשר רוצה שירות בעבור הכסף שהוא משלם. כנראה שבעיני נטויזן שירות זו דרישה מוגזמת, וכך הם פועלים.
7. ברצוני להתנתק עם שני החשבונות שברשותי, ולקבל זיכוי בעבור גביית היתר.
עוגמת נפש רבה סוג הנזק :
ניתוק המנויים שלי, והחזרת גביית היתר הלא חוקית שבוצעה מחשבוני על ידי החברה. להתנצלות כנה אינני מצפה מהם. פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה