פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה חודשית קבועה לאחר הבטחות בלי סוף על ניתוק נושא התלונה:
שלזינגר משה שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד מערכת התלונות על 013

הנידון: בלבול רב בחברות 012 ו013 כאשר אני נופל בין הכיסאות, ואי ניתוק הקו 013 על אף 4 חודשים שאיני משתמש בשירותם
והמשך גביה מכרטיס האשראי בכל חוד ש מאז סוכם ההיתנתקות

בתאריך 5.9.10 כאשר עלה בידינו תלונות רבות על שירות לקוי של 013, החלטנו לעבור לקו הטלפון וכן לאינטרנט של 012, בשיחה שהייתה לנו כניראה ב2.9.10 דיברה אשתי שירה עם אחת בשם לריסה כמדומני בקשר לניתוק מוחלט גם של קו הטלפון וגם של האינטרנט, על אף שהייתה עדיין התחייבות על האינטרנט, הוחלט להסכים לבטל לנו הכל לגמרי.
כאשר אני ממשיך לגלות מאז חשבונות של 013 בסך 72 ₪ מדי חודש ובנוסף כמובן את חשבונות הטלפון של של 012

ב013 התכחשו לגמרי לעניין הסכמת הביטול הסופי לא של הקו ולא של האינטרנט כאשר הבטיחו זיכוי רק על הקו בידעם שהם טעו.
אך לאחר מספר רגעים אומרת לנו הפקידה שבעצם הקו שלנו עדיין מחובר ושיוצא ממנו שיחות ממש לאחרונה
וזאת כאשר אני מקבל באותה תקופה חשבונות גדולים גם של 012 בסכומים של 300 ₪
בשיחה איתי ב12 לדצמבר נעשה שיחת ועידה עם 012, כאשר שניהם טוענים שאני מוציא מהם שיחות, וזאת כאשר המודם של 013 מנותק מאיתנו לחלוטין, ורק של 012 מחובר.

מרוב בילבול בין החברות, אני הלקוח הקטן משלם לשניהם וכ"א מתעקש שהוא הצודק.

א. אבקשכם לדרוש הקלטה מהשיחה ב013 ב2.9.10 עם אשתי בשם שירה שמתחייבת לנתק מאיתנו את הקו והאינטרנט ללא עוררין, ולא כפי שהן מכחישים עכשיו בכל תוקף, ועוד מוסיפים ואומרים שהקו בכלל לא נויד ועדיין ברשותם, כאשר המודם שלהם בדרך להישלח אליהם ואין לנו בכלל חיבור שלהם, ובמיוחד שבתחילה הודו שעל הקו הם יזכו אותי, אז מי ערב שעל האינטרנט הם לא טעו.
ב. לבדוק את העניין כיצד ב012 אומרים לנו היום שרשום להם שזה בתהליך ניוד כאשר יש לי טןפס מה5.9.10 על הפעולות שהם עושים כולל ניוד המספר לחברה שלהם.
ג. נציין שבסוף השיחה בכ"א נאותו ב013 להחזיר לנו פיצוי על הקו אבל לא על האינטרנט
וזאת עם מנהלת קשרי לקוחות בשם לנה שהייתה מאוד אדיבה וניתן להוכיח זאת במייל שנשלח מ013 מס' הפנייה שמסכם את שיחתינו הוא 162630185
בתודה משה שלזינגר
טל: 052-7654041 ת.ז.066080573
רח' ישמח ישראל 29/1 ביתר עילית


המשך התלאות שלא נגמרו בתאריך 10/1/2011
בים זה קיבלתי חיוב נוסף על סך 123 ₪, נזכיר שכבר מה 5.9.10 איני משתמש בשירותי 013, והם עדיין טוענים שאני קשור אליהם במידה כזו או אחרת ומסרבים להנפיק לי אישור ביטול הקשר עימהם וזיכוי על כל החיובים.

שוחחתי היום במספר פניה 163467812 עם אחת בשם שירה שהמשיכה הלוך וחזור לטעון שהוצאתי שיחות לחו"ל וכדו' ולא עזר שום הסברים שאני כבר כמה חודשיים בלי המודם שלהם, ואף יש לי אישור מרשות הדואר שמספרו RR855321219IL ששלחתי המודם ל013

בשיחה המשיכו להיתכחש להבטחת לנה ב12/12 שהיא שולחת לי מייל לביטול כל הקשר עימם וכמו"כ הכחישה מה שהבטיחה לנה שעל אף שנשארו 3 שבועות לסוף ההתחייבות, היא מוותרת ע"ז בגלל העוגמת נפש שנגרם לי כמתואר לעיל.

בגלל שאין בידי הקלטות לכל השיחות, ממשיכה החברה לתעתע בי ולהכחיש אחד את השני, ויד ימין לא יודעת מה עושה יד שמאל ואני נופל בין הכסאות.

אני מבקש לטפל בזה מידית ללא הצורך לפנות לבית המשפט להסדיר העניין

בתודה משה שלזינגר
טל: 052-7654041 ת.ז.066080573
רח' ישמח ישראל 29/1 ביתר עילית

העתק: 013
המועצה לצרכנות
כלבוטק
הקו החם יתד נאמן
תכנית "יהיה בסדר" - גלי צהל

גם עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת הכסף במלואו ומכתב המורה להפסק הקשר ביני לבין החברה פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה