פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנת מכיר טלפון אלחוטי נושא התלונה:
לובנברג גדעון שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב-12 לדצמבר הזמנתי מכשיר אל חוטי מסוג Fujicom שהובטח לי אספקה תוך 14 ימי עסקים.
ב-31 לדצמבר בתום 14 ימי העסקים ושעדיין לא הגיע מכשיר יצרתי קשר עם החברה. נאמר לי שכנראה אירע תקלה עם חברת השליחים ושתוך 3 ימים יהיה תשובה.
מכיוון ש-3 ימים היה נראה קצת לא הגיוני יצרתי שוב קשר למחרת. אז התברר שההזמנה כלל לא נשלחה כיוון שאין מספר מעקב! הובטח לי שלמחרת בבוקר יצרו איתי קשר על מנת לפצות אותי על האיחור.
כעבור יומיים, כאשר עוד לא חזרו אליי, יצרתי שוב קשר עם החברה.
נציג אדיב ניסה לטפל בפניה שלי ואף מסר לי שהוא העביר את זה למנהל שלו ושיחזרו אליי בשעות הקרובות. הוא גם הבטיח לשלוח לי עכבר אל חוטי כפיצוי ראשוני על האיחור.
בצהריים, כאשר לא חזרו אליי ניסיתי להתקשר אליהם. הנציגה מסרה לי שכעת מערכת המחשבים שלהם לא עובד והנבטיחה לחזור אליי בין שמונה לעשר בערב.
ב-4 לדצמבר בבוקר יצרתי שוב (!!) קשר עם החברה. הפעם חיכה לי הפתעה. נציגת החברה אמרה לי בלי להתבלבל שבכלל אין את המכשיר במלאי! היא הייתה מוכנה לזכות אותי בתשלום (שכבר שילמתי) אבל לא הצליחה להבין למה אני לא מרוצה מהתוצאה.
בזבוז וזמן ושיחות טלפון! סוג הנזק :
אני מבקש לקבל פיצוי הולם על המקרה. הפיצוי צריך לכלול גם את מה שהובטח (עכבר אל חוטי), ומכשיר טלפון אל חוטי מאותו סוג או יותר טוב בהנחה משמעותי (או חינם). פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה