פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה של לקוחות ע"י חברת נטוויזן וכבילה שלהם בחבילות ללא הסכמה או בקשהde נושא התלונה:
‏יום שני ‏28 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
להלן תאור השתלשלות העיניינים ( מכתב לשרות לקוחות ):

‏יום שני 28 פברואר 2011
לכבוד : שי פרנקו, מנהל פניות הציבור
הנדון : הונאה של לקוחות ע"י חברת נטוויזן וכבילה שלהם בחבילות ללא הסכמה או בקשה.
א.ג.נ,
ברצוני להפנות את תשומת ליבכם למקרה אשר נתקלתי בו במהלך החודשים דצמבר וינואר ע"י נציגי חברת נטוויזן 013 . בחודש דצמבר התקשרתי לחברת נטוויזן כדי להתלונן על תקיעות וניתוקים של קו האינטרנט בזמן שמיעת מוסיקה מאתר http://listen.grooveshark.com/ . נציג התמיכה לא סייע בידי והבעיה נותרה בעינה. לאחר כחודש ( ב- 19/01/2011 ) פנה אלי נציג של נטוויזן עם טענה שאני לא בחבילה ושאל מה הסיבה לכך. הצגתי בפניו את הבעיה של הניתוקים. הנציג הבטיח לנסות לפתור את הבעיה והציע לשדרג לי את המהירות באופן זמני ללא התחייבות וללא כל פעילות מצידי, כאשר המטרה היא בדיקה של הבעיה. הוא אף הוסיף ואמר שידבר עם הוט כדי להעלות את המהירות גם שם , כל זאת ללא התחייבות . הסכמתי רק בתנאי שאין כאן התחיבות והמטרה של השינוי היא פתרון הבעיה הטכנית ורק באופן זמני. יש לציין שלא דיברנו על עלויות כספיות ולא על זמני התחייבות. באופן כללי אין לי צורך במהירות גדולה יותר מ- 2.5 ( במקרה יש לי הבנה בסיסית באינטרנט ומחשוב ).
לאחר יום בדקתי את מהירות הגלישה וראיתי שלא השתנה כלום. הנחתי שהנציג הבטיח לשווא הבטחות לפתרון הבעיה ובעצם לא ביצע כלום.
לאחר שנואשתי מפתרון הבעיה ע"י נטוויזן החלטתי לעבור לחברת בזק כספק תשתית ובזק בינלאומי כספק אינטרנט ( במהירות של 2.5 , אני לא רואה צורך בחיבור יותר מהיר ). כל הפרטים סוכמו והתקשרתי ב- 24/02/2011 לנטוויזן בבקשה להתנתק . נציגת השירות אמרה לי שאני מחויב לשנה וחצי למהירות של 5 Mb בעלות של 69 ₪ ל- שנה וחצי . עוד נאמר לי שמכיוון שעברו יותר מ- 14 יום ממועד השינוי לא ניתן לבטל אותו. לא עזרו כל הסברי שלא ביקשתי ולא רציתי התחיבות וחבילה של 5 Mb וכמובן שלא נאמר לי שסכום החיוב החודשי יעלה ל- 69 ₪ . הנציגה אמרה שתאתר את ההקלטה של השיחה ותדבר איתי לאחר מכן. יש לציין שבפועל לא גלשתי במהירות של 5 Mb ובעצם לא התבצע כל שינוי .
לטעמי מדובר כאן בנציג שירות שסרח ומעל באמון אשר ניתן לו ע"י המעביד. אני מבין את הלחץ בו נמצאים נציגי השירות אשר לעיתים נדרשים לעמוד ביעדים שונים ובמידה ולא יעשו כן יהיו מיועדים לפיטורין .
הרי קל מאוד להבטיח הבטחות מסוג אחד בשיחה טלפונית ולבצע במערכת המידע פעולה שונה בתכלית מהנאמר בשיחה. על מעביד הנוהג בשיטה מעין זו להגביר את הבקרה על נציגי השירות מטעמו, במטרה למנוע מקרים כמו המקרה הנ"ל .
שוחחתי היום בבוקר עם נציגת שירות נוספת. לדבריה ההקלטה לא נמצאה "כי לא כל השיחות מוקלטות" וכרגע ההתחייבות עומדת בעינה..
לאור האמור לעיל, מומלץ לערוך בדיקה מקיפה של מה שאירע באותו יום אומלל במחלקת שירות הלקוחות של חברת נטוויזן ולתקן את העוול שנעשה .
לאחר מכן אבקש לנתק אותי באופן מיידי מהשירות של חברתכם כדי למנוע ממני עוגמת נפש נוספת על מה שכבר קרה.
בברכה אני
כספי סוג הנזק :
לנתק אותי באופן מיידי מהשירות של חברתכם כדי למנוע ממני עוגמת נפש נוספת על מה שכבר קרה. פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה