פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע ביותר מנציגי חברת 013 נטווןיז'ן נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏30 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה מת"ם סניף חברה:
תיאור הבעיה:
פניתי בחודש ספטמבר 2010 בבקשה לשינוי אמצעי התשלום, החלפת כרטיסי אשראי,
ואז התברר שאני מחוייב עבור שני מנויים לאינטרנט.
בדבר נבע מתקלה כלשהי במהלך ההתקשרות, כתוצאה מכך קיבלתי זיכוי של שנה חינם. כמו כן ביקשתי להעביר את כל החיובים לאמצעי התשלום החדש .
לאחר כחודש חוייבתי בכרטיס הישן בנוסף לחיוב השוטף.
לאחר ברור הוברר לי שבעצם יש לי מנוי נוסף לשיחות חו"ל.
שוב פניתי וביקשתי להסדיר כך שכל החיובים יהיו מהכרטיס המעודכן ושיהיה לי מנוי אחד לאינטרנט ואחד לשיחות. בהמשך ראיתי כי יש לי שוב חיוב בכרטיס שבוטל על ידי, בדמות של מנוי נוסף לשיחות חו"ל.
אני ממש חסר אונים מיחס הגרוע ביותר של מח' פיננסים מנציג בשם ליאור.התיחס אלי בגסות ובהרמת קולו. ולא שעה לכל הסברי וטענותי.
כספי סוג הנזק :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה