פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר הסכמה לבטל עסקת טלפון נושא התלונה:
צידון יפתח שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב-28 לפבואר התחברתי דרך נטוויזן לאינטרנט. הוצעה לי עסקה בה בחודש הראשון אני זכאי ל-1000 דקות חינם ואחר כך בתשלום של 90 ש"ח לחודש. ב-29 למרץ התקשרתי לבטל את העסקה ואישרו לי את הביטול. כשבוע לאחר מכן הודיעו לי כי למעשה לא ניתן לבטל את העסקה וכי זו ההתחייבות.
1. בקבלת העסקה נאמר לי מפורשות כי ברגע שארצה אוכל לבטל את העסקה, בלי לציין משהו אחר.
2. מפבואר ה-28 עד למרץ 29 לא חלפו 30 יום. התנאי לא צוין כחודש קלנדרי בלבד.
3. לאחר שכבר נאמר לי שאין בעיה לבטל את השירות, לקח שבוע שלם פתאום להודיע שאי אפשר שבו אני מחוייב על שירות שלא השתמשתי בו ושאף נאמר לי על ידי נציג החברה שבוטל! פשוט חוצפה מאין כמוה
כספי סוג הנזק :
ביטול ההעסקה לאלתר וכל חיוב הנובע מהחודש האמור, ופיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה