פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין שירות שלא היה בו צורך מלכתחילה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח עיסקי בנטויזן. מספר לקוח עיסקי: NV323123

ברשותי נתב סיסקו שנרכש לפני מספר שנים מחברת נטויזן. לנתב היו בעיות אלחוטיות ובעקבותיהם פניתי למחלקת התמיכה העיסקית בנטויזן לקבלת שירות.
השירות היה אדיב ונחמד אך גם לאחר בדיקה של צותת התמיכה העיסקית הבכירה ובדיקה מול סיסקו שלאחריה הובן שאין אחריות חומרה לנתב נאמר לי שיש להחליפו.
מכיוון שידוע לי על שירות כזה מנטויזן ביקשתי לרכוש אותו (שירות NBD - בו מוחלף רכיב חומרה, במקרה הזה נתב סיסקו, כאשר יש בו בעיה).

לאחר בדיקה מאוד ארוכה שלקחה מספר שבועות נאמר לי שניתן לרכוש את השירות לנתב שברשותי (לקח מעל חודש סה"כ כולל הבדיקות של מחלקת התמיכה הבכירה לקבל את התשובה החיובית הזאת - ובמשך כל זמן זה אני ללא יכולת לנצל את היכולות האלחוטיות של הנתב שלי).
לאחר מכן, למרות שהשירות נרכש (לקח כמעט שבועיים נוספים עד שהשירות התעדכן במערכת) עדיין לא הוחלף הנתב שברשותי מכיוון שלא היה במלאי. לאחר שבוע-שבועיים נוספים נאמר לי שיש נתב במלאי ומכיוון שמיקום החברה קרוב גיאוגרפית אלי ניגשתי אליהם ולקחתי מכשיר חלופי.
לאחר כל הסאגה הזו התברר לי שגם בנתב החדש, עם הקונפיגורציה הקיימת שנבדקה על ידי כל הגורמים הטכניים האפשריים בתמיכה העיסקית והבכירה בנטויזן, יש את אותה הבעיה ולא ניתן להשתמש ברכיב האלחוטי בנתב.
ברגע שהבנתי שהבעיה היא לא חומרתית נעזרתי בגורמים חיצוניים (אינטרנט בעיקר) כדי לפתור את הבעיה לבד ובסופו של דבר הקישור האלחוטי עבד בשני הנתבים - גם החדש וגם הישן המקורי שלי.
בשלב זה החזרתי באופן אישי לחברת נטויזן את הנתב שנתנו לי מכיוון שהבעיה כאמור היא לא חומרתית.
לאחר האמור לעיל פניתי לאיש המכירות בנטויזן שמכר לי את שירות זה והסברתי לו (והוא קיבל גם אישור מהתמיכה הבכירה לכך) שהבעייה לא חומרתית ושאני מעונייין להבטל את השירות שנרכש ללא צורך (כ-160 שקלים כבר חויבו על שירות זה). התשובה הייתה ברורה (ואפילו צפויה) שלא ניתן לבטל את השירות ולא ניתן לזכותי למרות כל מה שחוויתי מול התמיכה ופיתרון הבעיה על ידי בסופו של דבר.

אשמח לדעת האם יש גורם נוסף שיוכל לעזור לי בנושא זה בנטויזן מכיוון שבפועל גם השירות היה אדיב אך לא לגמרי מקצועי, לקח הרבה יותר מדי זמן מכפי שאמור לקחת וגם מכיוון שחוייבתי על שירות לא נחוץ שלא נוצל בפועל.

גילוי נאות - עבדתי בעבר בנטויזן ואני מכיר אישית את האנשים בהם מדובר.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי של השירות שלא נוצל - מבחינתי שיהיה כזיכוי עתידי לחשבוניות הבאות מול חברת נטויזן. פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה