פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא בצדק נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
תקשר אלי נציג של החיברה בשם דמיטרי והציאה לי לנסות בחבילת אינטרנט של 10 מגה בחינם בתוך 3 חודשים ואם אני אהיה מרוצה נדבר איתו בטלפון נסכם על המחיר נבטל את החבילה של 2.5 מגה שאני משתמש כרע ו-אז אני יתהייב על חבילה החדשה. פתאום אחרי 4-5 חודשים גיליתי שאני משלם עבור 2 חבילות גם 2.5 וגם 10 מגה בלי שאני התקשרתי והזמנתי אותה. מ- 12 באפריל הנציגי החברה אומרים לי שהם צריכים לבדוק האם בצדק או לא התחייבו אותי ו בפעם אחרונה אמרו לי שהיו לי התחברויות לאינטרנט דרך קו של 10 מגה אחרי תקופה של 3 חודשים ואז כך אני התחייבתי למנוי הזה לשנה ואם אני רוצה לצאת מהחיברה אני חייב לשלם לה על יתר חודשים של המנויים.

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה