פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקות מהשירות< נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש מרץ ביקשתי להתנתק משירות האינטרנט של חברת 013 ברק. לא רק שזמן ההמתנה היה ארוך (מעל 30 דקות) עד למענה טלפוני, בשום אופן לא כיבדו את הבקשה שלי להתנתק. בסוף הסכימו ל"הקפיא" את המנוי שלי לחודש. לפני סיום החודש של ההקפאה אגרתי כוחות שוב לבקש להתנתק מהחברה. לאחר שיחה של שעה והמתנה, אשר בו נאמר לי ש"עוד רגע אנו רק מעלים את הטפסים" אמרו לי שבצעתי גלישה בתאריכים שלא הייתי בהם בבית בכלל ובכך הפרתי את ההקפאה. מסתבר שגם לאחר שבוצעה ההקפאה מבחינתם, ואני התחברתי למודם של חברה אחרת "איכשהו" המודם של התשתית עוד "קלט" את 013 ובוצע גלישה. עלי לציין שבימים שהם אמרו שגלשתי בכלל לא הייתי בבית והמחשב היה סגור ואין לנו ראוטור או שום מכשיר אחר שדרכו השכנים היו יכולים להתחבר בטעות. כמובן שהם חייבו אותי על התקופה שהייתי בהקפאה בגלל זה. למרות שלא מדובר בסכומי עתק זה עדיין מאוד מעצבן. בסוף הסכמתי לחיוב רק שכבר ינתקו אותי מבלי לזבל את השכל.
עוגמת נפש סוג הנזק :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה