פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר תשלום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני 3 שנים התחברתי לטלפון ביתי של 013 נטויזן אבל טלפון שהם התקינו אצלי לא תומך באזקה לכן נאלצתי לבטל שירות וביטלתי אותו דרך שרות לקוחות. בחשבוניות שקיבלתי מחברה לא ראיתי שום חיובים עבור טלפון ביתי לכן הייתי בטוחה שעיניין סודר ואין לי עם זה בעיות. עוברות שלוש (!) שנים ואני הייתי צריכה לבטל גם ספק של 013 בגלל שלא היה לי מחשב בבית. אחרי שביטלתי את הספק פתעום אני רואה חיוב של 250 ש"ח עבור מתאם שיחות! אני הסברתי ששלוש שנים אין לי שום טלפון ביתי שלהם אבל הם אומרים שצריך להחזיר איזה שיה קופסה ואחרי שאני מחזריכה אז מזכים אותי על זה. נציגה שאמרה לי את זה גם הסבירה איך קופסה נראת. אלכתי למחסן שלנו, עבדתי קשה כמה שעות אבל הצלחתי לזהות קופסה עם סמל של 013. שלחתי אותה בדואר רשום, אחרי כמה ימים אני מקבלת צלצול מחברה והם אומרים כי לא יחזרו כסף כי זה מאוחר מדי. שאלה: למה לגבות ממני 250ש"ח על דברים שלפני 3 שנים ביטלתי אותם לא מואחר,אבל לזכות מאוחר???
למה נציגה שלכם אומרת דברים שאתם לא מתכוונים בכלל לקיים???!!!
אם היא הייתה אומרת כי אין טעם לחפש קופסה שלכם כי הסברתי בשיחה שסיפור בן שלוש שנים ואני עפילו לא מתארת לאצמי על איזה קופסאות היא מדברת, אני הייתי מחפשת שעות במחסן עומדת בתור בדואר ושולחת משלוח?!
למה אתם עושים מלקוחות שלכם מתומתמים? מה זה חוסר אחראיות הזה? חבל ש לא מכבדים לקוחות שמנתקים את השירות. עכשיו אני לקוחה שלכם בשיחות לחו"ל והייתי יותר מ10 שנים לקוחה של 013 ברק אבל אחרי כל ההוגמת נפש שקיבלתי אין לי שום רצון לעבוד אתכם!
אתם חברה חוסר אחריות וחוסר כבוד ללקוחות שלכם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
250 ש"ח עבור חיוב מיותר והתנצלות מחברה פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה