פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב ניתוק מהשרות שמעולם לא השתמשתי למרות ההבטחות מחלק מהנציגים. נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ברצוני להתלונן על סירוב ניתוק מהשרות שמעולם לא השתמשתי למרות ההבטחות מחלק מהנציגים.
בתאריך 12.4 בשעות הערב יצרה עמי קשר נציגת מכירות של נטויז'ן והציעה לי חבילת אינטרנט של 10 מגה.
חשוב לציין כי הבהרתי לנציגה שאוכל להתחבר רק לאחר תאריך ה9 למאי ולכן גם שאלתי אותה ממתי יתחיל לחיוב והנציגה ציינה "אין בעיה, החיוב/שרות יחול רק אחרי ההתקנה שזה ב9 למאי ויש לי 14 ימים לביטול השירות אם לא אהיה מרוצה ממנו".
בסיום השיחה ביקשתי מהנציגה שתיצור איתי קשר למחרת על מנת שאוכל להחליט סופית האם להצטרף לשרות. ואכן למחרת בבוקר בתאריך 13.4 שוב יצרה איתי קשר נציגת המכירות ונענתי בחיוב לשרות ותנאיו אשר הוסברו לי על ידי הנציגה יום קודם.
ב9 למאי הגיע לביתי טכנאי על מנת להתקין לי את התשתית של בזק, אולם לצערי התברר שאין כלל תשתית עבור בזק ולכן אי אפשר היה להתקין את האינטרנט אליו הצטרפתי.
הרמתי טלפון לבזק, הסברתי להם את הבעיה הקיימת בביתי ותוך 5 דקות קיבלתי ניתוק עבור השירות.
לאחר מכן הרמתי טלפון באזור השעה 14:00 ל013, הסברתי לנציג השירות את הבעיה שתיארתי לבזק והנציג ביקש לבדוק את העניין מול בזק ואם אכן מדובר על מקרה הנ"ל, אקבל ניתוק גם מצד 013, אולם עליי יהיה לבדוק מול מוקד הלקוחות רק לאחר 48 שעות ליתר בטחון.
ב11 למאי, הרמתי טלפון שוב לשרות לקוחות 013 והגעתי לנציגה בשם הדס (מספר פנייה 166676835). הסברתי לה אני מעוניין לברר בקשר להתקדמות נושא הניתוק עליו דנתי כבר עם נציג ב9 למאי, אולם הנציגה לא מצאה זכר לשיחה זו. הנציגה תחילה רצתה להעביר אותי לנציג בכיר, אבל כאשר ראתה לטענה כי עברו כבר 14 ימים, אמרה שאיני זכאי לשיחה עם נציג בכיר. באותו הרגע הרגשתי כלקוח סוג ב' – במה אני שונה מלקוח שנמצא במערכת יום או לקוח שנמצא במערכת חודש? בנוסף הסברתי לנציגה שטרם השתמשתי בשירות, טרם התחברתי לאינטרנט, הסברתי לה את הבעיה התשתיתית שלא תלויה בי ועדיין קיבלתי סירוב לניתוק וסירוב לדבר עם נציג בכיר. לאחר מספר דקות בהן התעקשתי לדבר עם נציג בכיר, הסכימה הדס להעביר את הפנייה לנציג בכיר על מנת שיחזור אליי.
באותו היום, בשעות הערב יצרה עמי קשר נציגה בכירה בשם עומר. הסברתי לנציגה את כל ההתנהלות, הסברתי לה שכרגע אני מעוניין להתנתק ולאחר שאעבור דירה, אשמח להתחבר שוב. הסברתי לה גם את ההתנהלות של 3 נציגים – הראשונה אשר דרכה נרשמתי וציינה על 14 ימים לביטול במידה ולא אהיה מרוצה מהשירות (שאפילו לא זכיתי לבדוק אותו), הנציג השני שהסכים לניתוק בתנאי שיבדוק עם בזק והנציגה השלישית שסירבה לבצע ניתוק., אולם נעניתי בשלילה.
אני בסך הכל לקוח חדש, עוד לא מודע אפילו לטיב השירות ולטיב אינטרנט שלכם וכבר קיבלתי כזאת סטירת לחי מצלצלת מהשירות שאם אחרי הניתוק לא הייתי חושב פעמיים להתחבר לאחר שהייתי עובר דירה, היום אני חד משמעית יודע שלא אתחבר לעולם לספק עם שירות בזוי שכזה.
לעניות דעתי, 14 ימי ביטול נכנסים לתוקף מרגע קבלת המוצר ולא מרגע הזמנת המוצר - ככה נהוג בכל העולם וחבל שאתם מנצלים את הסעיפים הקטנים שאתם מציינים בחוזים שלכם ולא טורחים ליידע את הלקוח.
אציין כי אם נחשב את מספר ימי העסקים מ13 לאפריל (14:30 מועד קבלת החוזה) ועד ל9 למאי (כולל חול המועד של פסח) עברו בדיוק 15 ימי עסקים בלבד!
בנוסף, היה אפשר לנהוג כמו בני אדם ולהגיע להסכמה של ניתוק, כמו בזק שאליהם בטוח אתחבר בעתיד ולא להתנהג בבריונות להקריא לי את הסעיפים מחוזה.
כספי סוג הנזק :
ניתוק ללא חיוב פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה