פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תביעה משפטית-לא מוצדקת נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏17 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לכם,
הייתי לקוחה של נטוויז'ן באינטרנט ושיחות בינ"ל. נרשמתי לפני יותר משנה כלקוחה פרטית. לאחר חצי שנה בערך, ביקשתי לשדרג את התוכנית שלי למהירות יותר טובה ובמחיר יותר טוב. ציינתי לנציג השירות שאני מבקשת אותו המחיר שהם נותנים לחב' וולטה, בה עבדתי בזמנו. אותו נציג, טעה, ופתח לי חשבון לקוח עיסקי בנפרד. לאחר חצי שנה, שמתי לב שאני מחוייבת בחשבוני, פעמיים על האינטרנט. צילמתי המסמכים והעברתי למח' הכספים שלהם. לא נעניתי כשלושה חודשים. לבסוף, ביטלתי את הוראת הקבע שלהם והתחברתי לחב' בזק בינ"ל. התקשרו אלי מדי פעם בקשר לחוב שלי, הן בפרטי והן בעיסקי. אני טענתי שיתנו קודם את הזיכוי שמגיע לי עבור החיובים הכפולים ולאחר מכן אשלם. עבור מס' חודשים, עד שהתקשר אלי נציג שלהם ממח' הכספים. שכנע אותי לסגור החוב שהצטבר ל-330 ש"ח, אינני יודעת על מה, כי התנתקתי מהם. הודעתי, רק בתנאי שיקזזו את החיובים הכפולים שחייבו בחשבוני. הגעתי איתו לפשרה, (מצטערת שלא זכור לי שמו) והוא הציע לי שאשלם 120 ש"ח והוא יסגור את התיק. את כל השיחה בינינו רשמתי
וחיכיתי לאישור של גמ"ח. נתתי לו, את מס' כרטיס האשראי שלי, וחשבתי שבזה הסתיים הרומן שלי עם נטוויז'ן. עד שאתמול התקשרה אלי פקידה מעו"ד ניסים בחיפה, שהם הנציגים של נטוויז'ן, שיש לי חוב בסך 400 ש"ח.
שוב לא ידעתי על מה הם מדברים, אם סגרתי הנושא ושילמתי . (אציין שכל המסמכים והמכתב שהיו לי בזמנו אבדו לי, השארתי במקום עבודתי הקודם, והיום לא מצאו אותם). כך שלא זכורים לי תאריכים, ושמות של אנשים שאיתם היה לי קשר בנטוויז'ן. התקשרתי היום לבדוק אם החברה,כי אני סבורה שהם מתעדים כל מקרה ומקרה, וגם מציינים שהשיחות מוקלטות.דיברתי עם נציגה במח' הכספים לאחר שסיפרתי לה מ-א ועד ת, היא העבירה אותי למח' עיסקית, כי מס' הלקוח הרשום אצל העו"ד אינו תואם מה שרשום אצלה. דיברתי עם נציגה ממח' העיסקית, היא טענה שאצלה לא קיים מס' כזה, והעבירה אותי למח' הפרטית. כאן כבר איבדתי את סבלנותי ובקשתי לדבר עם האחראי, מנהל המחלקה. הנציגה לא הסכימה להעביר אותו לשיחה עמי.
וכעת אינני יודעת מה לעשות. אני שוקלת להעביר תלונה לחב' התקשורת למח' של נציג פניות הציבור, ולמבקר המדינה. מי נתן לחב' הזאת רישיון לגזול מלקוחות לשעבר כספים, על שירות שלא קיבלו?
עלבון סוג הנזק :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה