פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור שימוש בכרטיס חיוג בינלאומי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני 3 שנים, הונפק לי כרטיס גלובל קארד, לצורך חד פעמי .
בתום השימוש, לאחר חזרתי ארצה, פניתי אליכם טלפונית, בספטמבר 2008, בבקשה לבטל את השירות והחיוב החודשי בגינו.
אך לצערי, בקשתי לא בוצעה והחיובים בחשבוני המשיכו כסדרם, אי לכך ובהתאם לזאת, חזרתי ופניתי אליכם בשנית, בבקשה לביטול השירות, בתקווה שהפעם בקשתי תכובד ותבוצע במלואה.
לדאבוני, שום נציג לא מילא תפקידו כראוי ואף לא התיייחס לדרישתי כלל, על כן חשבוני ממשיך להיות מחויב ונגרמים לי נזקים פיננסים מלווים בעוגמת נפש רבה .

היום,24/05/11, נסערת עד מאוד, פניתי אליכם שוב (בשלישית) טלפונית, בתקווה שמישהו בחברת 013 יבצע עבודתו נאמנה, ויפסיק את החיוב בחשבוני על שירות שאינני משתמשת בו ומבקשת לאלתר להפסיקו.

בהמשך לשיחתי מהיום עם הגברת מור (נציגת שירות לקוחות בחברתכם), אני דורשת בפעם האחרונה:

1. לבטל את החיוב מחשבוני .

2. לקבל החזר מלא בגין כל חודש וחודש אשר חייבתם את כרטיס האשראי שלי לשווא, מאותו תאריך בו פניתי אליכם (ספטמבר 2008) ולא נענתם לבקשתי.

לתשומת ליבכם - במידה ופנייתי לא תטופל הפעם, איאלץ, בלית ברירה, לפנות לארכעות משפטיות.

העתקים :

משרד התקשרות - נציג פניות הציבור: באמצעות דוא"ל

חברת אשראי ויזה לאומי : באמצעות פקס: 03-6178866


עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה