פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טענה של חברת נטוויזין להתחייבות להתחייבות שלא נאמרה בעת העיסקה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב! בתאריך 22.03.11 יצרו עימי קשר נציגת מכירות של חברת נטוויזין וטענה כי משום שאני לקוח החברה באינטרנט מגיעה לי הטבה של טלפון קווי למשך חודשיים ללא חיוב לחיוג למספרים נייחים, ולאחר תיחקור ארוך של הנציגה לטיב העיסקה ולקיום של התחייבות מסויימת מצידי לחברה עקב הסכמתי להצעה נאמר על ידי הנציגה בצורה חד משמעית כי זאת הטבה אשר ניתנת ללקוחות על מנת שיתנסו בטלפון ולאחר חודשיים ניתן גם להתנתק ללא התחייבות וקנס יציאה, כמו כן ביררתי את תנאי דמי ההתקנה (נאמר ללא חיוב) ודמי ניתוק (נאמר ללא חיוב) והוסיפה הנציגה ואמרה כי יש ליצור קשר לאחר חודשיים על מנת להשתייך למסלול ומידה ולא אעשה זאת אחוייב במחיר מחירון. כמו כן הוסיפה שהמסלול המינימלי הוא 9.90 לחודש. אתמול התקשרתי למוקד על מנת לשמוע על חבילות והחלטתי לנתק את קו הטלפון המדובר מול נציג שימור לקוחות בשם ואסים, זאת לאחר שניסה לשכנע אותי להשתלב במסלול בסיסי בעלות של 9.90 ושוב ללא התחייבות. כאשר סירבתי למסלול וביקשתי להתנתק הוא אמר שטעה ויש לי התחייבות לחברה של 18 חודשים... דבר שהפתיע אותי מאוד והכעיס משום שזאת לא מה שנאמר והובטח לי... הנציג טרח לציין כי במידה והייתי מתקשר עד ל- 22.05.11 הייתי יכול לבקש ניתוק ללא דמי יציאה וכרגע יומיים לאחר מכן אני מחותן עם החברה לשנה וחצי.
כספי סוג הנזק :
ברצוני לנתק את קו הטלפון ללא קנס יציאה כפי שהובטח לי!!! פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה