|
|
|
|
|
|
חיובים |
נושא התלונה: |
יום ראשון 08 מאי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב! 013 עושין בחשבונינו כרצונם בהתחלה היה לי ריב איתם על חיוב שביצעו לי על חיבור ל12מגה שביטלתי לאחר שעה לקח לי 4 חודשים לקבל זיכוי מהם.ועכשין סגרתי איתם על עיסקה מסויימת עם מחיר מסויים ב-12.10 ופתאום אני רואה חיוב שונה למרות שוהבטח לי ע"י נציג ב-.8.5.11 שהחיוב ירד עד ל-4.1.12 אני רואה ששוב יש חיוב מלא,אני מתה לעזוב אותם אבל אני לא יכולה עד גמר החוזה.כל הזמן צריך לבדוק את החיובים הם עושים בחשבונינו כרצונם
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
013 ברק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|