פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק נושא התלונה:
כהן מרי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏05 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16.02.2011 הסתיים חוזה של 12 חודש בינינו יחיאל ומרים כהן לבין 013בתאריך 1.2.2011 יצרנו קשר עם נטויז'ן וביקשנו להתנתק מיכוון שאנו רוצים להתחבר לבזק בנלאומי ואכן התחברנו בתאריך 16.2.2011 לבזק בין לאומי.
נשלח אל נטויז'ן פקס בו אנו מבקשים להתנתק ובמקביל הודענו טלפונית והנציג אמר שהכל בסדר.
מאז ועד היום אנו מוטרדים לפחות פעם ב-10 ימים ע"י נציג של נטויז'ן פעם על התחברות אליהם ופעם על חוב שאנו חייבים להם למרות כל השיחות וההסברים קיבלנו היום 5.6.2011 מיכתב בו אנו מיתבקשים לחסל חוב ע"פ חשבוננו אין אנו חייבים ולו אגורה אחת לנטויז'ן יש בידי חשבוניות של אמריקן אקספרס המוכיחות כי שילמתי את כל חובותי אבקש לטפל בעינן ולהביא לסיומו את הפרק הלא נעים עם חברת נטויז'ן
עוגמת נפש והטרדה סוג הנזק :
ניתוק + ביטול קנס + הפסקת הטרדות בטלפון פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה