פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה בגין חיוב< נושא התלונה:
מלכא שלומי שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
חיפה- מרכז אומגה מת"מ 31905 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום שמי שלמה מלכא. ואני מתנהל בשבועות האחרונים מול 013 שיחות לחו"ל.
הסיפור הוא כדלקמן : לאמא שלי יש מנוי זה מספר רב של שנים אצל 013, באפריל השנה נגנב הכרטיס אשראי של אמי, ולכן החיובים של הכרטיס הקודם היו צריכים לעבור לכרטיס החדש, לאחר עידכון חברת האשראי.
השיחות לחו"ל המשיכו כרגיל מהבית שלי לאחי אשר נמצא שם.
אמי לא ידע שברגעים שהיא מחייגת לחו"ל היא משלמת תעריף של לקוח מזדמן. אשר התעריף של לקוח מזדמן הוא גבוה בעשרות אחוזים מלקוח קבוע.
מה שקרה הוא. שברק טוענים שאמא שלי התקשר להתנתק מהמנוי, אמי שלי טוענת בתוקף כי לא כך הדבר. אני נכנסתי לתמונה ובקשתי. תוציאו שיחת הקלטה של הדבר, ואם מתברר שהכן אמא שלי בקשה להתנתק (דבר שהוא לא סביר מהכרות רבת שנים) אז נאלץ לשלם. חזרו אלי לאחר כמה ימים נציגה של ברק וטוענת שאין בידה שיחת הקלטה של בקשת התנתקות אבל זה מה שהיא רואה במערכת. ביקשתי לדבר עם מנהל ואמרו לי שתוך 24 שעות חוזר אלי מנהל. עברו כבר 72 שעות ואף אחד לא חזר. כל הבלבול וחוסר השרות נובע מזה, שהכרטיס אשראי הלך לאיבוד. המצחיק הוא, שלברק יש את האמצעי החדש, רק הם לא עידכנו אותו. הפער בין החיוב של לקוח מזדמן ללקוח קבוע עומד על מאות אחוזים הבדל. המצחיק הוא שבחיובי ויזה של אפריל יש חיובי של דמי מינוי של ברק 013 על סכום של 12 ש"ח, והחיוב של בזק הוא גם לאותו התקופה ושם נראה שהם עשו חיוב של1222 שח לשיחות לחו"ל.
אני אובד עצות. החברה הזאת מתנהלת מתחת לכל ביקורת. השירות שלהם מזעזע, אני נתקל בחומה.
אשמח לעזרה
כספי סוג הנזק :
הפתרון הוא לחייב את אמא שלי בתור לקוחה של החברה ולא בתור לקוחה מזדמנת. פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה