פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מידע כוזב בהצטרפות לחבילת אינטרנט 013 נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏03 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח קיים של 013 .
בחודש אפריל תמה תקופת העסקה הקודמת (27.90 ש"ח לגלישה 2.5 מגה) בחברת 013.
בעסקה הטלפונית החדשה ( שהתבצעה ב05.4.2011) הסכמתי להצטרף לחבילת גלישה באותה מהירות (2.5 מגה) ב 10 ש"ח למשך שנה . לאחר שנה המחיר יגדל ל 55 ש"ח.
(מספר הפניה לעסקה זאת : 165901729)

בחודש יוני 2011 אני שם לב שבחשבון החודשי מחברת 013 מופיע המחיר 10 ש"ח למשך חצי שנה ולא לשנה מלאה כפי שהתבצע בעסקה הטלפונית . לאחר חצי שנה, כך ציינו בחשבון, המחיר עתיד להפוך ל55 ש"ח.

המוכרנית של 013 רימתה אותי ואני דורש פיצוי.
יש לציין ששלחתי מאז 2 פניות תלונה בנושא באתר של החברה-(נטויזן 013) ואף אחד לא יצר עמי קשר - באתר שלהם מובטח מענה תוך 24 שעות...
פרטי עסקה כוזבים סוג הנזק :
שינוי פרטי העסקה לאלה שנמסרו ביום העסקה מנציגת המכירות של החברה. פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה