|
|
|
|
|
|
מידע כוזב בהצטרפות לחבילת אינטרנט 013 |
נושא התלונה: |
יום ראשון 03 אפריל 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני לקוח קיים של 013 .
בחודש אפריל תמה תקופת העסקה הקודמת (27.90 ש"ח לגלישה 2.5 מגה) בחברת 013.
בעסקה הטלפונית החדשה ( שהתבצעה ב05.4.2011) הסכמתי להצטרף לחבילת גלישה באותה מהירות (2.5 מגה) ב 10 ש"ח למשך שנה . לאחר שנה המחיר יגדל ל 55 ש"ח.
(מספר הפניה לעסקה זאת : 165901729)
בחודש יוני 2011 אני שם לב שבחשבון החודשי מחברת 013 מופיע המחיר 10 ש"ח למשך חצי שנה ולא לשנה מלאה כפי שהתבצע בעסקה הטלפונית . לאחר חצי שנה, כך ציינו בחשבון, המחיר עתיד להפוך ל55 ש"ח.
המוכרנית של 013 רימתה אותי ואני דורש פיצוי.
יש לציין ששלחתי מאז 2 פניות תלונה בנושא באתר של החברה-(נטויזן 013) ואף אחד לא יצר עמי קשר - באתר שלהם מובטח מענה תוך 24 שעות...
|
פרטי עסקה כוזבים |
סוג הנזק : |
שינוי פרטי העסקה לאלה שנמסרו ביום העסקה מנציגת המכירות של החברה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
013 ברק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|