פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק נושא התלונה:
‏יום שני ‏18 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, בתאריך 18.03.11 קיבלתי הצעה מחברת ברק, הנציגה הבטיחה שתקפיא את המנוי עד אשר אתחבר לתשתית. למחרת היום קיבלתי הצעה מבזק והחלטתי להשאר בבזק. מה19.03 אני בתחנונים להתנתק, זמני ההמתנה אינם היגיוניים ועומדים על מעל 20 דקות, נציגים מבטיחים שמנהל יחזור ב24 שעות הקרובות, עברו כבר מעל 72 שעות ואף אחד לא חזר. שתי נציגות איתן שוחחתי וביקשתי מנהל אונליין, אמרו "אוקיי" וניתקו. העיניין פוגע, מתסכל ובי נשבעתי שלעולם לא אתחבר לחברה הזו. לא אמליץ לאף אחד להתקרב. אין לי כל כוונה לשלם עבור אותם ימים, הזמן הרב שבזבזתי לא יחזור. אני דורשת ניתוק מיידי וכן ביטול חשבון עבור הימים האלה שגרמו לי עוגמת נפש.
כל סוגי הנזקים המצויינים סוג הנזק :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה