פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים שגויים שלא כדין נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏28 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש בפרואר 2011 הצטרפתי לנטויזיון 013 לספק אינטרנט במהירות 10מגה, כאשר נציג מכירות הסביר לי שאני מקבל 3 חודשים חינם ולאחר מכן מחיר של 39.90שח לחודש וכל זה ללא התחייבות. הותפעתי מאוד לראות 2 חיובים בכרטיס אשראי שלי של 82.95 בחודש ילולי וחיוב נוסף של 57.22 בחודש יוני. יצרתי קשר עם נציגה בשם סמדר מצוות רחל שהסבירה לי שאין דבר כזה מחיר 39.90 ואני כרגע נמצא בהתחייבות של שנה ועלי לשלם 82.95שח כל חודש ולא ניתן לבצע שום שינוי. ביקשתי ממנה לשמוע הקלטת שיחה שבה סוכם איתי מחיר שכזה , הסבירה לי שלא ניתן כי הקלטה היא לשימושים פנימיים בלבד ואין מה לעשות.
כספי סוג הנזק :
אבקש להסדיר את העניין ולעדכן לי את המחיר שסוכם איתי ללא התחייבות כפי שסוכם עם נציג מכירות ולזכות אותי על ההפרשים. פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה