פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשת התנתקות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
חברת נטוויזן עשתה טעות במקרה שלי,וחייבה אותי סכום כפול. כשעליתי על הטעות פניתי אליהם והם הודו בטעות והחזירו לי את הכסף. לאחר חודשיים גילתי שאני ממשיכה לשלם מחיר שהוא לא נכון,םניתי אליהם שוב והם תיקנו את המחיר. באותה שיחה ציינתי בפני איש השירות שאני מעונינת להתנתק ביולי, והוא הסביר לי איך עושים זאת.כאשר התקשרתי חודש לפני לבקש להתנתק הם טענו שאני במאי התחייבתי לעוד שנה, מה שכמובן שקר מוחלט. מאז ה לא חוזרים אלי לטלפונים. ואני "תקועה" עם כביכול התחיבות שלא היתה לעוד שנה, ולא יכולה להתנתק מהם, למרות שסגרתי מראש עם חברת אינטרנט אחרת. כרגע אני משלמת לשתי חברות במקביל, מצב שהוא בלתי אפשרי.
אשמח לעזרתכם מול חברת נטוויזן שמתנהגת בבריוניות ובחוסר יושר.
עוגמת נפש, סוג הנזק :
לנתק אותי מיידית, לחזור אלי טלפונית פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה