פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה חודשית גבוהה מההסדר נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
ברצוני להביא לידיעתכם את עניין הגבייה של חב ברק 013 בנושא מתן שירותי האינטרנט , מסתבר שלאחר שסוכם ביני לבינם טלפונית על גובה החיוב בעבור שירותי האינטרנט - בסכום של 39 ש"ח לחודש , ואני מדגיש שלא הסכמתי לקבל שום שירות בנוסף , כגון שיחות מוזלות לחו"ל .
הסתבר שהחברה גובה ממני ע"י חיוב כרטיס האשראי שלי סכומים בסדר גודל של 45 ש"ח לחודש
פניתי לחברה וביקשתי שהטעות תתוקן , וכך נאמר לי שיעשה , כמו כן דאגו להודיעני שחשבוני שחוייב יתר על המידה יזוכה
ובכן לא רק שחשבוני לא זוכה בעבור החיובים החריגים , אלא שהחברה הזו מרשה לעצמה להכניס את ידה לארנקי ולגבות את הסכומים הגבוהים הללו ללא בעייה
מה עושים ?
כספי סוג הנזק :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
• פנייתו של מר ביבס טופלה במוקד שירות הלקוחות, עוד בטרם הגיעה פנייתכם לחברתנו.
• יצויין, כי חיוביו היו בהתאם למבצע בשרות האינטרנט המהיר, אליו הצטרף הלקוח בהסכמתו.
• כמחווה שירותית ולפנים משורת הדין, ניתנה למר ביבס הטבת גלישה ללא תשלום לתקופה של חודש וחצי.

• נשמח לסייע בכל שאלה נוספת. בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה