פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב אחרי ניתוק< נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏20 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בינואר נגמר החוזה שלי עם 013.
עברתי לאורנג'. אורנג' סידרו עם נטוויזן את הניתוק מהם.
למרות זאת נטוויז'ן המשיכו לחייב אותי עד היום "כי לא הצליחו לתפוס אותי בטלפון"
אבל ביוני תפס אותי בטלפון מישהו שהציג עצמו כספק האינטרנט שלי, והציע לי שדרוג. אני כמובן ידעתי שאני מדבר עם אורנג', אבל מסתבר שזה היה נציג של 013.
על סמך השיחה המוקלטת הזו הם לא מוכנים להחזיראת הכסף, למרות שנאמר לי על ידם שגם הודעת הניתוק מינואר מוקלטת.
אודה לכם מאוד על עזרתכם בהחזר הגזלה.
ירון
בזבוז זמן רב סוג הנזק :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה