|
|
|
|
|
|
חיוב אחרי ניתוק< |
נושא התלונה: |
יום חמישי 20 ינואר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בינואר נגמר החוזה שלי עם 013.
עברתי לאורנג'. אורנג' סידרו עם נטוויזן את הניתוק מהם.
למרות זאת נטוויז'ן המשיכו לחייב אותי עד היום "כי לא הצליחו לתפוס אותי בטלפון"
אבל ביוני תפס אותי בטלפון מישהו שהציג עצמו כספק האינטרנט שלי, והציע לי שדרוג. אני כמובן ידעתי שאני מדבר עם אורנג', אבל מסתבר שזה היה נציג של 013.
על סמך השיחה המוקלטת הזו הם לא מוכנים להחזיראת הכסף, למרות שנאמר לי על ידם שגם הודעת הניתוק מינואר מוקלטת.
אודה לכם מאוד על עזרתכם בהחזר הגזלה.
ירון
|
בזבוז זמן רב |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
013 ברק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|