פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות לא מתפקד נושא התלונה:
קובר סיון שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏25 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
יצרתי קשר לראשונה עם החברה לפני כשנה וחצי.
הובטח לי תשלום חודשי נמוך מ-20 ש"ח עבור עזיבת חברה אחרת, והבטיחו לי שאם לא אשנה החבילה תחדש את עצמה.
אחרי שנה ("בתום ההתחייבות") בלי להתבלבל, החלו לחייב אותי ב-35 ש"ח בחודש!

ב-10.4 אחרי 3 חודשים של גבייה מופרזת, כשסוף סוף הצלחתי להשיג את השירות בטלפון, נאמר לי שאין חידוש אוטומטי של חבילות ואם אני רוצה יתנו לי חבילה של 20 ש"ח לחודש מאותו הרגע. התפשרתי.

במשך 3.5 חודשים, ומס' פניות לא מבוטל שלי, 013 לא הצליחו לעדכן לי את החבילה מטעמי "בעייה בהוראת הקבע", אך כלל לא התבלבלו בלהמשיך לגבות ממני מחיר כפול מהמסוכם.

רק ב-23.7 הצליחו סוף סוף, אחרי שביקשתי להתנתק כמה וכמה פעמים (מטעמי מעבר דירה וכשלון שירות הלקוחות) לעדכן לי את החבילה ולתת לי פיצוי כספי על החודשים שעברו. למיטב זיכרוני היו מעורבים סה"כ בפרשה כ-10 נציגים שונים!

ב-23.7 נכנסה החבילה לתוקף וב-1.8 היא הוקפאה עד לרגע זה (מעבר דירה). כאשר הקפאתי הובטח לי שלא תהיה בעיה להקפיא שנית.
עכשיו, החלטתי סופית שאני רוצה להתנתק מכיוון שאין לי צורך במנוי ואין לי רצון להמשיך התקשרות עם החברה הזו. הם מסרבים. למרות כל עוגמת הנפש והעובדה שנוצלו רק 7 ימים מהחבילה! בנוסף, מבחינתם אין אפשרות להקפיא שנית את החבילה!

כמות השקרים שסופרו לי בשנה וחצי האחרונות ע"י החברה הזו היא בלתי אפשרית בכלל, והשרות לקוחות הוא מתחת לכל ביקורת!
בזבוז זמן וכספי סוג הנזק :
ביטול החבילה והחזר כספי פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה