פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרים ורמאות של נציגת מכירות. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 31.08.11 יצרה איתי קשר נציגת מכירות דוברת רוסית מ-013 ברק והציעה לי חיבור אינטרנט מהיר (כרגע אני מחוברת לספק אחר). בין היתר, הובטחו לי דברים הבאים:
1. "מבצע חסר תקדים" ב"מחיר זול במיוחד" של 39 ש"ח לחודש עבור שירותי הספק, וזה "מחיר בלעדי רק לעכשיו ולא יוכל להשיג אותו אחר-כך" וכו'.
2. בעקבות ה"חוק החדש" בוטלו כל ההתחייבויות לספקי האינטרנט ולכן אני יכולה להתנתק מהספק הנוכחי שלי ללא כל קנס לפני תום ההתחייבות ולא משנה מתי חתמתי על ההתחייבות הזו.
3. לאחר קבלת שם משתמש וסיסמא ושיחה עם תמיכה טכנית אני יוכל להתחבר לאינטרנט ללא ניתוק מיידי מהספק הראשון במטרה להשוות מהירויות גלישה ורק לאחר מכן, אם ברצוני, יוכל להתנתק מהספק הקודם.
לא יכולתי שלא להתפתות לתנאים האטרקטיביים האלו והסכמתי לעסקה.
אולם במשך זמן קצר מאוד התברר כי כל הדברים הנאמרים היו בעצם שקריים:
1. כידוע, מלבד הספק, עליי לשלם עבור התשתית הוט, שבמהירות הרצויה התשלום הינו 79 ש"ח, כלומר, בחודש אני אשלם 39+79=118 ש"ח. באתר האינטרנט של הוט המחיר שצוין עבור החבילה "ספק 013 + תשתית" הינו 105.90 ש"ח, שזה זול יותר ממה שהוצע לי כ"מחיר חסר תקדים".
2. "החוק החדש בנושא התחייבויות" אכן קיים, אך לא בדיוק בצורה שהנציגה הסבירה לי, ובמקרה שלי אם ארצה להתנתק מהספק הנוכחי, אכן אצטרך לשלם קנס מסויים.
3.אין שום אפשרות להיות מחובר לשני ספקי האינטרנט באותו זמן.
חזרתי ל-013, טיפלה בי נציגה אחרת (מאוד נחמדה) מקשרי לקוחות ובסוף הגענו להסדר מסוים שהתאים לי.
למרות זאת החלתתי להגיש תלונה, וזה מפני שלדעתי צורת מכירות זו לחלוטין אינה מקובלת. בזבזתי את זמני לבירורים שונים ולשיחות טלפון. כמו כן, הגישה עצמה של נציג מכירות, שמוכן להגיד כל דבר שקרי או סתמי רק שהלקוח יסכים לעסקה, נראית לי מעליבה ומאוד לא הוגנת כלפיי הלקוח.
אודה לכם אם טטפלו בנושא.
עלבון סוג הנזק :
שיחה בנושא עם נציגי מכירות פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה