|
|
|
|
|
|
חיוב מופרז ואי החזרת הכסף |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 10/12 (לפני חודשיים) חויב כרטיס האשראי שלי "בטעות" בסך של 1394.71 ש"ח.
התקשרתי אל המוקד ושם נאמר לי כי בחשבונית הבאה החשבון יזוכה (10/1/06).
כמובן (!!!) שהכסף לא הועבר ("לא היה מספיק זמן", "התהליך לוקח 3 שבועות").
המוקדנים התנצלו ולאחר דין ודברים הסכימו לפצות אותי בחודש אינטרנט מתנה (~29 ש"ח).
החיוב הקרוב הוא ב-10/02 ושוב הכסף לא הוחזר לי. ("חשבנו שאתה רוצה זיכוי בחשבון אצלנו"-ברק קיזזו מהיתרה שנשארה את הסכום של החשבון הנוכחי והשאירו חוב כלפי ~1000 ₪).
התנהלותם בנושא מבישה ואני מבקש שהכסף יוחזר לי במידי.
הטעות היא של ברק, פעם אחר פעם, ואני משלם את המחיר
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזרת הכסף |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
013 ברק שירות לקוחות
, תגובה:
|
אחראי פניות לקוחות |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
• ראשית, ברצוני להתנצל על הטעות, שאירעה בחשבונו של מר אשכנזי. טעות זו נבעה מצירופו למבצע, שאינו מתאים לאופן חיוגיו. יובהר, כי הטעות נגרמה כתוצאה מאי הבנה ובתום לב.
• שוחחתי עם הלקוח, ווידאתי, כי כספו יוחזר בימים הקרובים.
• לשמחתי, קיבל מר אשכנזי את הדברים ועל כך אני מודה לו.
|
פתרון: |
|
|
|