פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מופרז ואי החזרת הכסף נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10/12 (לפני חודשיים) חויב כרטיס האשראי שלי "בטעות" בסך של 1394.71 ש"ח.

התקשרתי אל המוקד ושם נאמר לי כי בחשבונית הבאה החשבון יזוכה (10/1/06).

כמובן (!!!) שהכסף לא הועבר ("לא היה מספיק זמן", "התהליך לוקח 3 שבועות").
המוקדנים התנצלו ולאחר דין ודברים הסכימו לפצות אותי בחודש אינטרנט מתנה (~29 ש"ח).

החיוב הקרוב הוא ב-10/02 ושוב הכסף לא הוחזר לי. ("חשבנו שאתה רוצה זיכוי בחשבון אצלנו"-ברק קיזזו מהיתרה שנשארה את הסכום של החשבון הנוכחי והשאירו חוב כלפי ~1000 ₪).

התנהלותם בנושא מבישה ואני מבקש שהכסף יוחזר לי במידי.
הטעות היא של ברק, פעם אחר פעם, ואני משלם את המחיר
כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
• ראשית, ברצוני להתנצל על הטעות, שאירעה בחשבונו של מר אשכנזי. טעות זו נבעה מצירופו למבצע, שאינו מתאים לאופן חיוגיו. יובהר, כי הטעות נגרמה כתוצאה מאי הבנה ובתום לב.
• שוחחתי עם הלקוח, ווידאתי, כי כספו יוחזר בימים הקרובים.

• לשמחתי, קיבל מר אשכנזי את הדברים ועל כך אני מודה לו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה